1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite eelised, täiustatud juhiabisüsteemid ning täiendatud mugavuse ja suurema digitaliseerimise. Läbi aegade on G-klassi mudeliseerias pakutud suurt mootorivalikut ja kohandamisvõimalusi, säilitades samas ainuomase off-road karakteri ja ikoonilise disaini.
Uue G-klassi standardvarustuses on kolm mehaanilist diferentsiaalilukku. Autol on jäik tagasild ja sõltumatu esivedrustus, mis tagavad suurepärase maastikuvõimekuse - näiteks maksimaalne vee- ja mudatakistuse läbimise sügavus on uuel mudelil 70 cm ja lubatud on sõita kuni 35° külgkaldega.
Valikusse on lisatud uued poolhübriidmootorid, mis tagavad parema sooritusvõime ja suurendavad kütusesäästu ning tulevikus lisandub ka täiselektriline G-klass.
Juhi mugavust ja kontrolli suurendavad 9G-TRONIC hüdrotrafoga automaatkäigukast ja adaptiivvedrustus, mis tagavad sõidu stabiilsuse ja maastikuoludele vastamise. Kolm kiirusandurit võimaldavad käikude vahelejätmist, sõltuvalt sõiduolukorrast võib käigukast vahele jätta mitu käiku korraga. Lisaks pakuvad MBUX multimeediasüsteem ja täiustatud juhiabisüsteemid ühenduvust ja ohutust.
Mercedes-Benz G-klassi välimus pole oluliselt muutnud umbes 45 aastat. Ka täiesti uue versiooni disaini kohendati vaid kergelt – uuenduste hulgas on senise kolme horisontaalribi asemel nelja ribiga iluvõre ning teistsugused kaitserauad. Uus A-piilari kate ja katusespoiler aitavad parandada aerodünaamikat ja akustilist mugavust. Interjööris kohtuvad maastikuauto karakter ja tippklassi varustus, pakkudes sõitjatele luksuslikku ja funktsionaalset kogemust.
Tänu lisandunud ja edasi arendatud kõige uuema põlvkonna juhiabi- ja ohutussüsteemidele on uus G-klass oma segmendi üks turvalisemaid autosid.
Uue G-klass hinnad algavad 122 808 eurost.
KOMMENTAARID