MOTORS24 TV

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa (1)

Märtsikuu Digist saab lugeda pikemat lugu robotimuritest. Kolm neist võistlejatest – iRobot Roomba i7+, Vorwerk Kobold VR300 ja Dyson 360 Eye on tänases saates laual.

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny (16)

Pisike Suzuki Jimny on läbi aastakümnete pakkunud sõidurõõmu inimestele, kellele meeldib väikese maasturiga metsavahel, mudaaukudes ja liivaluidetel ukerdada. Ja kuigi uus Jimny on täesti uus auto, millel on ...

Truck Motors - Veokite akud (15)

Miks räägivad autojuhid laevas, et uue põlvkonna Volvo FH akud tühjenevad? Kuidas elekter uksest välja läheb ja miks akud kipuvad mõnedel autojuhtidel "ära surema"? Mida peaks tegema, kui veokijuhil on vaja 48 tundi oodata enne järgmist sõitu? Need ja veel paljud teised küsimused saavad vastuse meie tänases Truck Motorsi episoodis Risto ja Koidu kaasabil. 

KOMMENTAARID

Veokijuht 26. jaanuar 2018  06:46 Ebasobiv kommentaar
Huvitav, et teistel veokitel pole sellist akudeprobleemi kui just Volvodel. Uued Volvod kutsutaksegi ju hellitavalt ELEKTRIAUTO...
Autojuht. 26. jaanuar 2018  10:19 Ebasobiv kommentaar
Ega auto tootja ei ole kunagi süüdi.
juht 26. jaanuar 2018  11:06 Ebasobiv kommentaar
tundub et teeninduse mees on ka demagoogiat õppinud...varsti võib poliitikasse minna....siuke häma , ea, kas ta ise ka aru sai mis seletas ?
vänto 26. jaanuar 2018  15:45 Ebasobiv kommentaar
See mees on küll kogu maailma peale vihane. Teistpidi, autos 24V ja mingi 200Ah akud. siis kui kuradi palju neid lampe seal korraga põleb, et hommikuks kõik süsi on?
MyBunnySmellsFunny 26. jaanuar 2018  17:18 Ebasobiv kommentaar
Eks sõltub ka mis kero autol peal on, et kas nn kuiv või märg kero. Kunagi ka selle uue Volvoga millel oli peal märg kero mis tarbib rohkem elektrit. Jätsin mäletamist järgi auto õhtul seisma täis akudega (vähemasti arvuti näitas, et kõik pulgad olid täis). Enne magama minekut panin kero tööle (muud tarbijad väljas). Umbes viie tunni pärast õnneks ajas auto mu üles häirega, et akud peaaegu tühjad (ehk viimane punane sektor oli veel järgi 6 sektorit kokku millest 5 valged). Panin siis kohe auto tööle ja tiksus mul siis umbes kaks tundi ja tootis tagasi kaks sektorit. Muidu olin kuulnud et märja keroga peaks saama kuskil kaheksa tundi hakkama ennem kui auto sekkub. Ju siis mu auto akud ei olnud enam nii heas seisukorras, et pidasid umbes viis tundi vastu.
Kuva kero peaks ikka tükk maad kauem vastu pidama.
Koiduke 26. jaanuar 2018  20:05 Ebasobiv kommentaar
Kle koit, miks sa oma sõnu sööd? Kui need uue generatsiooni volvod tulid ja sa koolitusi tegid. Siis oli esimene jutt, et kohapeal auto käimine, on kulu jne. Viib fleedi punktid alla ja alati auto seisma. Nüüd jutt, et ainult kohapeal käima jne. Mida sa jahud, hakka tunnistama, et see on Volvo jama. Miks siis teistel tootjatel, seda probleemi pole. Nendes ju elavad ka n-ö sama juhmakad juhid ju
Risto Kumm 27. jaanuar 2018  19:55 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt oli jutu iva see, et;
Veokis ööbides/elades tuleb vool akudest, mitte elektrijaamast ja akudesse on salvestunud teatud hulk mida tarbida saad.
Parem on kui saad akud taas laadima panna 24 V juures, see ei vähenda tavaliste akude salevestusmahtu ehk eluiga. Geelakudele see nii palju mõjuda ei tohiks.
Ükski auto generaator ei suuda akusid täis laadida, seda suudab ainult statsionaarne akulaadija ehk võimalusel laadida akusid tavalaadijast ja soojades tingimustes.
Kasutada akude energiat mõistlikult ehk laadida oma arvutid ja nutiseadmed täis sõidu ajal.
Tundke tehnikat millega tööd teete, ehk uuemates autodes on rohkem elektrit tarbivaid seadmeid, isegi kui otseselt seda ei kasuta, nagu näiteks uuema mudeli Volvo puhul ukse lahti hoidmisel on teatud elektroonika plokid aktiivsed ja selle peatab kui sulged ukse.
Kontrolli aku vedeliku taset ja tiheduse taset, mitmetel juhtudel teeb seda esindus. Esindustes ja muudes akudega tegelevates ettevõtetes on olemas ka akude tester mis näitab kui palju energiat konkreetne aku suudab salvestada.
Lisa infoga akude kohta varustas mind aku eksperdid ehk aku.ee
Vahva sohver Svejk 27. jaanuar 2018  22:42 Ebasobiv kommentaar
Täpselt aasta ja 149 000 km - mitte kordagi lisalaadimist ega tühikäiku suvel öösel ja päeval seisukliimatades või talvel ahjutades. TV (klass A) läbi inverteri, viimase 24h pausi ajal tiksus ahi kogu aeg ja raamatut lugesin 5h seinalambiga. See eksperiment lõppes ikkagi sellega, et mootori käivitasin peale kohvi valmimist - tavaline 500W(?) masin siis. Akujälgimist on olnud kõvasti, auto on uus ja tundmatu. Külmkappi pigem pole kasutanud, seda pean lisama. Ja siis olen üpris liberaalselt vooluga ringi käinud. Erinevalt Volvost ei kostu ukse avamisel klapiklõbinakoori, vahest on murekoht seal. Ahjaa - peomees ei ole ja tilkuva ilanirega ei ärka, paistvat pohmakat peletamas voolutusehirm. Küll kipun uinuma töötava teleriga, ise lülib end mõne tunniga välja ja hommikul (enam isegi mitte õrnalt pabistades) lülitan inverteri välja. Et peale akuchecki lülitada käima kohvimasin. Niiet, saab küll. Ja kui ei saa, siis saab vähemalt probleemi natuke tunnistada. Sest teised ju saavad?
Mitte, et tahaks väita kõikide juhtide ennastsalgavaid ponnistusi säästmaks tarbimist aga vist läks natuke hinge see "kõikonsaamatud".
Kristo 28. jaanuar 2018  00:23 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt öeldes on jutu iva pigem see, et Volvo insenerid panid akud tegema asju, mille jaoks need mõeldud ei olnud.
Nagu Koit ka 10:15 ütleb on tegemist käivitusakudega, mitte süvatühjenemisakudega. Käivitusaku on loodud andma välja lühikest ja võimast voolukogust, mitte toitma seadmeid pikemalt ja väikese voolutugevusega. Mida vähem pliiakust voolu korraga välja võtta, seda rohkem laadimistsükleid see vastu peab ja kui aku iga õhtu tühjaks tõmmata siis surebki aku kiiremini ära.
http://pvcdrom.pveducation.org/BATTERY/Images/image032.gif Antud lingil toodud pilt näitab graafiliselt hästi ära pliiakuaku mahtuvuse kasutamise ja laadimistsüklite arvu suhte. Graafikult on näha, et kui kasutada käivitusakut ainult käivitamiseks siis saab aku teha ligi 800 laadimistsüklit, enne kui mahtuvus hakkab märgatavalt vähenema, samas kui 100% tühjenemise korral on see number ainult 50. Ja kui veok laeb akusid nii, et tunniga on akudes ainult 2-5Ah voolu juurde tulnud siis on selle voki elektrisüsteemis midagi väga kapitaalselt valesti. Normaalne laadimisvool peaks olema 1/10 aku mahtuvusest, ehk 210Ah akut peaks laadima ligi 21A suuruse vooluga ja tunni möödudes peaks akus olema 21Ah.
Ristol soovitan uurida SkelStart Engine Module toodete kohta. Tegemist on Eesti tootega, mis võimaldab veoki mootorit käivitada ka siis kui akude pinge on madalam kui vaja. Samuti vähendab see koormust akudele kui on tegemist näiteks jaotusvedusid tegeva veokiga, mille mootorit pidevalt käivitatakse ja seisatakse. (Ei ole ise antud tootega kuidagi seotud.)
Kris 28. jaanuar 2018  11:16 Ebasobiv kommentaar
Kas tõesti ainult 150A generaator volvol. Isegi mul sõiduautol on 180A genekas peal.(mb 280cdi)
Mäits 29. jaanuar 2018  09:49 Ebasobiv kommentaar
Mingitel vanadel audidel oli madalpinge kaitse. Ei last akut tühjaks kasutada ja said auto alati käima. Veokitele oleks seda vaja.
olav 5. veebruar 2018  22:56 Ebasobiv kommentaar
varsti pannakse käivitusmootor ka lisaks et saaks ikka käima ilma akudetta.
tehas ikka on teinud siis ilusa möödalasu.
statsionaarne genekas vist ainuke reaalne lahendus.kui ikka 45 tundi tiksuda vaja.
nagu matkaautodel vist muud moodi ei saakski.
uuel scanial pidi sama mure olema.
Mart 6. veebruar 2018  12:04 Ebasobiv kommentaar
Igati asjalikud märkused mitte ainult veokitega vaid ka tava sõiduautodega sõitvatele inimestele. Aku eluiga ei ole igavene, parameetrid nagu aku mahutavus (Ah) ja külmkäivitusvoolu suurus (CCA) on pidevas languses läbi aku terve kasutusea. Akut võib võrrelda ämbriga, ämbris on täpselt niipalju sees, kui sa sinna sisse paned, ning täpselt niipalju saad seda ka kasutada. Kuid selles ämbris on ka väike auk, kus kohast pidevalt välja niriseb, ning aja jooksul see auk aina suuremaks läheb ja rohkem kaob.
Skandinaavia otsa sõitvatel meestel on juba kaasas käivitusabi, osadel sõidukisse integreeritud lahendus, osadel tavapärane. Need põhinevad superkondensaatoritel, on väiksemõõdulised, kuid annavad palju välja. Saab igakell masina käima, olgu aku kasvõi täiesti tühi.
Teine asi mis pikendab oluliselt kasutuses oleva aku iga, on selle pidev hooldus. See tähendab vastavalt sõiduintensiivsusele sõiduki akude laadimist, mida rohkem lühemaid sõite, seda kurnavam see akule on. Tühja akuga käivitamine tähendab juba otseselt selle peatset lõppu. Selle vastu on ainus ravi tõesti akude laadimine, kuid uuematel/targematel akulaadijatel on olemas ka n.-ö. süvahooldusfunktsioon, ehk aku rekonditsioneerimine, mis tähendab sulfaatunud akude "ellu äratamist", ehk veelgi pikemat aku eluiga. On hea kui seda süvahooldust viidaks läbi vähemalt paaril korral aastas.

Ei taha küll reklaami teha, aga pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Sellised asjad mahuvad iga veoki salongi ära: superkondekaga stardiabi/akutester - http://www.motonet.ee/et/toode/6500253/TELWIN-Startzilla-3024-akutesterkaivitusabi-12-24V ja üks normaalne laadija: (konkreetsel mudelil ka generaatori-/starteri-/akutester peal) - http://www.motonet.ee/et/toode/455616/TELWIN-DOCTOR-CHARGE-50-akulaadija-tester-61224V-10600Ah
RK 2. märts 2018  22:25 Ebasobiv kommentaar
To Kris: Sul võib olla ka 200a genekas peal aga aku võtab voolu vastu ühtemoodi aeglaselt ning enamus geneka ampreid on seal ikka n-ö jõude...nii et su väide oli asjakohatu..see 150A genekas keedab vabalt need pealolevad akud kiirelt küpsisteks kui ainult lubada peale anda..Aga unustada ei tohi et vool välja tuleb akust kordi kiiremini kui sinna sisse läheb.

To Koiduke:Koit seletas peenelt ja päris põhjalikult need nüansid ära. Ta on teinud väga palju teste ning katsetusi mis kus ja kuidas...ka tema õpib kogu aeg niiet kindlasti polnud tal veel täit infot sel ajal kui autod väga uued olid, seega ei saanud ta teada neid kõiki nüansse mis nüüdseks on välja uurinud vaid toetus palju tehasest tulnud materjalidele. Lolliks seda meest pidada ei saa, juba ainuüksi tema abiga tulemused autojuhtide võistluste mentorina räägivad enda eest...lisaks on tal haiglane huvi uurida asju süviti kui see näib üsna lahendamatu probleemina ja sellest on tulnud suurt kasu ka tema ümber toimetavatele kaastöötajatele.

Mart: paljud veokajuhid on avastanud Skeletoni lahenduse, superkondensaator käivituse jaoks mis väga ruttu uuesti täis lükatakse kui auto on käivitunud...nii et jääb ära mure kus autot käima ei saa...akude riknemise probleemi süvatühjenemisega see muidugi ei lahenda. Aga kuna nurinat on palju siis tegeletakse probleemiga kõrgemal tasemel, üks lahendus on nt 2+2 akudega veokid(2 akut auto ja 2 juhi jaoks)
elupuu 6. oktoober 2018  21:37 Ebasobiv kommentaar
Mart,see juba mehejutt.olen jamanud volvo akudega juba neljandast reisist,nüüd siis 14 kuud ja vist täielik puuks kui kerot pean hakkama kasutama
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa (1)

Märtsikuu Digist saab lugeda pikemat lugu robotimuritest. Kolm neist võistlejatest – iRobot Roomba i7+, Vorwerk Kobold VR300 ja Dyson 360 Eye on tänases saates laual.

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny (16)

Pisike Suzuki Jimny on läbi aastakümnete pakkunud sõidurõõmu inimestele, kellele meeldib väikese maasturiga metsavahel, mudaaukudes ja liivaluidetel ukerdada. Ja kuigi uus Jimny on täesti uus auto, millel on ...

Inbank ja auto24 tõid turule uuendusliku autovahetuslaenu

Inbank ja auto24 tõid turule uuendusliku autovahetuslaenu (6)

Inbank ja automüügiportaal auto24 pakuvad alates käesolevast nädalast Eesti laenuturul uudset 3-kuulise perioodiga autovahetuslaenu, mis annab autoostjale võimaluse endale uue sõiduki soetada juba enne ...

Tehnika TV - Samsung S10

Tehnika TV - Samsung S10 (2)

Sedapuhku on Samsungi uusi tippmobiile kolm – S10e, S10 ja S10 Plus. Aga millise neist ostma peaks?

Motors24 proovisõit - Lexus ES 300h

Motors24 proovisõit - Lexus ES 300h (40)

Lexus pole esiveolist ES-i varem Euroopa turul müünud. Aga nüüd, kui ka Toyota Camry on Euroopasse tagasi tulemas, otsustati ka Lexus ES Euroopasse müügile tuua. Ja uudis on ka see, et uus ES vahetab välja ...

Tallinna motomessil toimub põnev motosportlaste mõõduvõtt

Tallinna motomessil toimub põnev motosportlaste mõõduvõtt

Laupäeval, 9. märtsil peetakse Eesti Näituste messikeskuses toimuva motomessi Tallinn Motor Show raames Eesti motospordistaaride meelelahutuslik võistlus "Liivimaa parim ratsutaja", kus võistlevad enamiku ...

FOTOD. Tallinnas algas motomess

FOTOD. Tallinnas algas motomess

Fotod Tallinna motomessi pressihommikult ning esimestest tundidest. Tallinn Motor Show on Eesti Näituste messikeskuses Pirita teel avatud täna/reedel kella 18-ni, laupäeval kell 10-18 ja pühapäeval kell ...

 
Tehnika TV - Mobile World Congress 2019

Tehnika TV - Mobile World Congress 2019 (2)

Mobiilne maailmakongress MWC on taaskord läbi saanud. Mida toredat sellest meenutada, selgub saates.

Motors24 proovisõit - Citroën C5 Aircross

Motors24 proovisõit - Citroën C5 Aircross (10)

Kui enamus autotootjatest soovib valmistada võimalikult sportlikke ja hea juhitavusega autosid, siis Citroën on üks väheseid, kes ajab endiselt oma rida - nende omanäolise disainiga autod on alati pehmed ja ...

Eesti naised osalevad esmakordselt toimuval ülemaailmsel motonaiste sõidul

Eesti naised osalevad esmakordselt toimuval ülemaailmsel motonaiste sõidul

Esmakordselt ajaloos korraldavad naismootorratturid üle maailma ühissõidu Women Riders World Relay (WRWR), kus löövad kaasa ka Eesti naised. Tegemist on enam kui 50 riiki läbiva teatesõiduga. „2018. aasta ...

Bike Motors - restaureeritud M-72

Bike Motors - restaureeritud M-72

Musta numbri väärilisi kaherattalisi on ennegi Meelise juurest Motoremi töökojast välja veerenud. Sügisel valmis aga vahelduseks veidi suurem kolmerattaline militaarvärvi mootorratas. 

Tallinna motomessil toimuvad mootorikoolitused lastele

Tallinna motomessil toimuvad mootorikoolitused lastele (3)

8.-10. märtsil toimuva Tallinn Motor Show motomessi raames toimuvad laupäeval ja pühapäeval Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni boksis lastele ja noortele mõeldud sisepõlemismootori koolitused. Kiilimoto ...

Tallinna motomessil näeb 2000-hobujõulist mootorratast

Tallinna motomessil näeb 2000-hobujõulist mootorratast (3)

Eesti Näituste messikeskuses 8.-10. märtsini toimuval Tallinn Motor Show-l saab näha üht maailma kiireimat mootorratast. Super Twin Top Fuel klassi kuuluv kiirendusmootorratas, millel võimsust 2000 hobujõudu ...

Tehnika TV - KEF LSX

Tehnika TV - KEF LSX (2)

KEF LSX on üks väga ilus kõlaripaar. Aga miks sellest oli põhjust saade teha, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Chrysler Pacifica Hybrid

Motors24 proovisõit - Chrysler Pacifica Hybrid (20)

Chrysler Pacifica tuli turule küll mõned aastad tagasi - aga hea uudis on see, et seda toredat pereautot on võimalik nüüd osta ka pistikhübriidina.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tallinna motomessil loositakse välja Benelli mootorratas

Tallinna motomessil loositakse välja Benelli mootorratas

Motokauplus Motokaubad jätkab igakevadist traditsiooni ja tutvustab sel aastal vähemalt viit uut mudelit legendaarse Itaalia mootorratta tootja Benelli mudelivalikust. Tallinn Motor Show´l lähevad ...

Tallinn Motor Show'l on väljas uudne Worxpace PRO hooldusauto

Tallinn Motor Show'l on väljas uudne Worxpace PRO hooldusauto (2)

Uudne Worxpace PRO on mugav ja mobiilne töökoht tehnikat hooldavatele ettevõtetele. See on ehitatud Iveco Daily meeskonnakabiiniga ja 5100 mm telgede vahega raamauto baasil. Auto kolmeliitrine mootor arendab ...

Tehnika TV - Kaspar valib fotokat

Tehnika TV - Kaspar valib fotokat (2)

Uue ja hoolitseva omaniku pärast võistlevad Sony RX100 IV, Canon G1X Mark III, Canon G7X Mark II, Fujifilm X100F ja Leica D-lux 7. Kas ja kes võidab, selgub saatest.

VIDEO. Avaldati Ott Tänaku filmi uus treiler

VIDEO. Avaldati Ott Tänaku filmi uus treiler (2)

Täna avaldati 11. aprillil esilinastuva filmi „Ott Tänak – The Movie“ uus treiler, mis näitab, et film peaks kõnetama märksa laiemat publikut kui ainult rallifänne. See on inimlik lugu keerulise iseloomuga ...

Motors24 proovisõit - Kia ProCeed

Motors24 proovisõit - Kia ProCeed (11)

Kui Kia Ceedil muutus nimekuju, aga auto jäi endiselt viieukseliseks luukpäraks, siis kunagine kolmeukseline pro_cee’d on tänaseks transformeerunud sportliku välimusega shooting brake'iks ProCeed.  Mitte ...

Tehnika TV - ROLI Blocks

Tehnika TV - ROLI Blocks (2)

Miks peaks ühel MIDI-klaveril olema pehmed klahvid? Ja kuidas saab muusikat teha üleüldse ilma klahvideta asjaga, mis on pealt pehme ja vilgub värviliselt? Laual on Seaboard Block, Lightpad Block ja Loop Block ...

 
Motors24 proovisõit - Porsche Macan

Motors24 proovisõit - Porsche Macan (21)

Kui Cayenne on Porsche mudelirivisse kuulunud juba 2000ndate aastate algusest, siis väike Macan on omajagu värskem toode. Ja nagu elu on näidanud, oli tegu ühe vägagi eduka uue tulemisega, sest äsja uuendatud ...

Amperi garaaž - Reynard 903

Amperi garaaž - Reynard 903 (1)

Seekord räägib Lauri teile vahelduseks ühe "välismaise" vormeli loo, mis on Amperi töökojas uuestisündi ootamas ning ka Amperette projektiga on üht-teist toimunud. 

Ott Tänaku filmi piletid lähevad kui soojad saiad. Vaata filmi treilerit!

Ott Tänaku filmi piletid lähevad kui soojad saiad. Vaata filmi treilerit!

11. aprillil esilinastub kinodes üle Eesti film, mis avab ukse Ott Tänaku ellu ja rallimaailma telgitagustesse. Piletid esilinastustele jõudsid müüki vaid nädalapäevad tagasi ning suur osa neist on juba ...

Tehnika TV - Tõuksid lumes

Tehnika TV - Tõuksid lumes (1)

Asfaldil sõitis Gpad F3 päris nobedalt, aga kuidas on lood lumega? Lumes on veel Gpad Joyride, Dualtron Ultra ja King Song 16S. Keda aga elekter ja lumi ei huvita, saab võrrelda kahe kaamera ja ühe ...

Motors24 proovisõit - Mercedes C 200 4matic

Motors24 proovisõit - Mercedes C 200 4matic (24)

Kui C-klassi väline kosmeetiline uuenduskuur on olnud üsnagi tavapärane, siis auto seest võib leida nii mõndagi uut.  Uuendusi on ka mootorivalikus - C 200 tähendab nüüd 1,5-liitrist turbomootorit.  ...

Tehnika TV - OnePlus 6T

Tehnika TV - OnePlus 6T (1)

Oneplus 6T on nüüd karbist välja võetud ja päriselt järgi proovitud. Nii mõnedki asjad pole just väga hästi, aga on ka täpselt vastupidi. Mis need asjad on, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Dacia Duster

Motors24 proovisõit - Dacia Duster (64)

Dacia Dusterisse ei osanud me enne proovisõitu eriti kuidagi suhtuda - tegu on ju odava autoga, mille hinnanumber algab veidi alla kümne tuhande euro. Aga nagu selgus, võib ka odav väikeauto üllatada.  ...

 
Tehnika TV - OnePlus 6T karp

Tehnika TV - OnePlus 6T karp (7)

Tänases saates reageerime eelmisele saatele ja teeme lahti OnePlus 6T karbi. Mis seal sees on, paistab saatest.

Motors24 proovisõit - Hyundai Tucson Mild Hybrid

Motors24 proovisõit - Hyundai Tucson Mild Hybrid (35)

Hyundai sõnul on see uuendatud Tucson oma klassis uus liider, seega ei jäänudki muud kui selle värske mild hybrid diisliga varustatud Tucsoniga proovisõidule minna.  Proovisõiduauto tehnilised andmed ...

Tehnika TV - CES 2019

Tehnika TV - CES 2019

Las Vegases pole küll miinuskraade ega ka lund, aga on CES, mis kahjuks just läbi sai. Loomulikult ei puudunud sealt ka põhiteema – milline täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63 (13)

Kui tänapäeval kipuvad autod pahatihti olema igavad tarbeesemed, mis just väga palju emotsioone ei paku, siis Mercedes-AMG mudelitele seda reeglina ette heita ei saa.  Ja eriti juhul, kui on tegu legendaarse ...

Tehnika TV - Google Family Link

Tehnika TV - Google Family Link

Kui olete juhtumisi laps, kes sai kingituseks näiteks mobiiltelefoni ja ei raatsi seda enam käest ära panna, on abiks Google Family Link. Kuidas see täpsemalt toimib, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Peugeot 508

Motors24 proovisõit - Peugeot 508 (46)

Viimastel aastatel on muutunud väga populaarseks suure tagaluugiga sedaanid, mis sageli proovivad ka premium-autode segmendist väikest tükikest noolida. Üks selline üllataja on ka Peugeot', kes on oma kunagise ...

Tehnika TV - DJI Osmo Pocket

Tehnika TV - DJI Osmo Pocket

Paneme kõrvuti DJI kuuma kardaanriputi ja GoPro Hero 7 ja proovime aru saada, kas neid üldse saab võrrelda. Osmo Pocket tekitab igatahes segaseid mõtteid – milliseid täpsemalt, selgub saatest. 

 
Motors24 proovisõit - Kia Sportage Mild Hybrid

Motors24 proovisõit - Kia Sportage Mild Hybrid (22)

Selle aasta viimane proovisõit on 25. sünnipäeva tähistav Kia Sportage, mille esimene põlvkond oli ka Eestis omal ajal üsnagi populaarne auto.  2018. aasta mudeliuuenduse üks olulisim uudis on ...

Tehnika TV - GoPro Hero 7

Tehnika TV - GoPro Hero 7

Aasta viimase tehnikasaate sisustab viimane GoPro Hero. Mis on hästi ja mis võiks olla veel paremini, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - uus Honda CR-V ja hübriid

Motors24 proovisõit - uus Honda CR-V ja hübriid (29)

Tänases saates on peategelasteks tegelikult kaks autot - esmalt eestlaste kauaagse lemmiku Honda CR-V verivärske 1,5 liitrise turbotatud bensiinimootoriga versioon. Teine kangelane on tema hübriidajamiga ...

Tehnika TV - Jõulusaade 2018

Tehnika TV - Jõulusaade 2018 (2)

Kas võtta laenu või kinkida midagi hoopiski vanaemale? Saatest selgub nii mõndagi.

Motors24 proovisõit - Jaguar I-Pace

Motors24 proovisõit - Jaguar I-Pace (22)

Ka Jaguar on sunnitud moodsal ajal elektriautode poole vaatama. Siin on nende esimene katsetus, milleks on täiselektriline I-Pace.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro (8)

Tänases saates vaatame muuhulgas, millest on tehtud Huawei uus supertelefon ja räägime kaameratest ka – aga alles 15ndal minutil. Üle hulga aja on kohal ka auhind ja küsimused. 

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (12)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo on meie proovisõiduautode ajaloost ilmselt üks kõige pikema ja keerulisema nimega sõiduk. Aga tegelikult on kõik lihtne - tegu on nimelt universaalkerega Porsche ...

 
Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music (1)

Täna on saates palju küsimusi ja vähemalt kaks vastust. 

Motors24 proovisõit - Ford Focus

Motors24 proovisõit - Ford Focus (69)

Ford Focus, mis pälvis 1999. aastal Euroopas aasta auto tiitli, on Ford sõnul nüüd parem kui kunagi varem. Lisaks näeb ka sedaankerega Focus nüüd ilus välja.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Anki Vector

Tehnika TV - Anki Vector (6)

Kaspar on kuri ja Glen on sentimentaalne - miks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter (7)

Peugeot Partneri ja Citroen Berlingo nimed eestlastele tutvustamist ei vaja. Nüüd on aga istmetega Partner saanud nimeks Rifter ja perekonnas on lisaks Berlingole nüüd ka Opel Combo.  Auto nina on ...

Tehnika TV - Sonos

Tehnika TV - Sonos (5)

Täna on laual Sonos Beam, Sonos One, Sonos Playbar ja põrandal Sonos Sub. Mille poolest on Sonose kõlarid teistmoodi teistest ja mis on trueplay, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe (17)

Hyundai Santa Fe esimest põlvkonda just üleliia ilusaks autoks pidada ei saanud - omapärased punnitavad tuled olid üsnagi harjumatud.  Uus neljanda põlvkonna Santa Fe näeb aga igati moodne välja ja auto ...

Tehnika TV - iPhone XS ja XR

Tehnika TV - iPhone XS ja XR (2)

Tänases saates selgub, miks on viimasel ajal pildis olnud Nokia Lumia ja kuidas profid iPhone’i ekraani heledust reguleerivad. 

 
Motors24 proovisõit - Audi Q8

Motors24 proovisõit - Audi Q8 (20)

Kui BMW X6 oli Saksa kolmikust esimene, kes sportliku kupeedžiibiga julges lagedale tulla, siis Audi on nüüd, ligi 10 aastat hiljem, viimane. Aga samas on ta ka kõige värskem ja mõneti ka erilisem.  ...