MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (9)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo on meie proovisõiduautode ajaloost ilmselt üks kõige pikema ja keerulisema nimega sõiduk. Aga tegelikult on kõik lihtne - tegu on nimelt universaalkerega Porsche ...

MEELELAHUTUS

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Täna on saates palju küsimusi ja vähemalt kaks vastust. 

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tänases saates vaatame muuhulgas, millest on tehtud Huawei uus supertelefon ja räägime kaameratest ka – aga alles 15ndal minutil. Üle hulga aja on kohal ka auhind ja küsimused. 

Truck Motors - Veokite akud (15)

Miks räägivad autojuhid laevas, et uue põlvkonna Volvo FH akud tühjenevad? Kuidas elekter uksest välja läheb ja miks akud kipuvad mõnedel autojuhtidel "ära surema"? Mida peaks tegema, kui veokijuhil on vaja 48 tundi oodata enne järgmist sõitu? Need ja veel paljud teised küsimused saavad vastuse meie tänases Truck Motorsi episoodis Risto ja Koidu kaasabil. 

KOMMENTAARID

Veokijuht 26. jaanuar 2018  06:46 Ebasobiv kommentaar
Huvitav, et teistel veokitel pole sellist akudeprobleemi kui just Volvodel. Uued Volvod kutsutaksegi ju hellitavalt ELEKTRIAUTO...
Autojuht. 26. jaanuar 2018  10:19 Ebasobiv kommentaar
Ega auto tootja ei ole kunagi süüdi.
juht 26. jaanuar 2018  11:06 Ebasobiv kommentaar
tundub et teeninduse mees on ka demagoogiat õppinud...varsti võib poliitikasse minna....siuke häma , ea, kas ta ise ka aru sai mis seletas ?
vänto 26. jaanuar 2018  15:45 Ebasobiv kommentaar
See mees on küll kogu maailma peale vihane. Teistpidi, autos 24V ja mingi 200Ah akud. siis kui kuradi palju neid lampe seal korraga põleb, et hommikuks kõik süsi on?
MyBunnySmellsFunny 26. jaanuar 2018  17:18 Ebasobiv kommentaar
Eks sõltub ka mis kero autol peal on, et kas nn kuiv või märg kero. Kunagi ka selle uue Volvoga millel oli peal märg kero mis tarbib rohkem elektrit. Jätsin mäletamist järgi auto õhtul seisma täis akudega (vähemasti arvuti näitas, et kõik pulgad olid täis). Enne magama minekut panin kero tööle (muud tarbijad väljas). Umbes viie tunni pärast õnneks ajas auto mu üles häirega, et akud peaaegu tühjad (ehk viimane punane sektor oli veel järgi 6 sektorit kokku millest 5 valged). Panin siis kohe auto tööle ja tiksus mul siis umbes kaks tundi ja tootis tagasi kaks sektorit. Muidu olin kuulnud et märja keroga peaks saama kuskil kaheksa tundi hakkama ennem kui auto sekkub. Ju siis mu auto akud ei olnud enam nii heas seisukorras, et pidasid umbes viis tundi vastu.
Kuva kero peaks ikka tükk maad kauem vastu pidama.
Koiduke 26. jaanuar 2018  20:05 Ebasobiv kommentaar
Kle koit, miks sa oma sõnu sööd? Kui need uue generatsiooni volvod tulid ja sa koolitusi tegid. Siis oli esimene jutt, et kohapeal auto käimine, on kulu jne. Viib fleedi punktid alla ja alati auto seisma. Nüüd jutt, et ainult kohapeal käima jne. Mida sa jahud, hakka tunnistama, et see on Volvo jama. Miks siis teistel tootjatel, seda probleemi pole. Nendes ju elavad ka n-ö sama juhmakad juhid ju
Risto Kumm 27. jaanuar 2018  19:55 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt oli jutu iva see, et;
Veokis ööbides/elades tuleb vool akudest, mitte elektrijaamast ja akudesse on salvestunud teatud hulk mida tarbida saad.
Parem on kui saad akud taas laadima panna 24 V juures, see ei vähenda tavaliste akude salevestusmahtu ehk eluiga. Geelakudele see nii palju mõjuda ei tohiks.
Ükski auto generaator ei suuda akusid täis laadida, seda suudab ainult statsionaarne akulaadija ehk võimalusel laadida akusid tavalaadijast ja soojades tingimustes.
Kasutada akude energiat mõistlikult ehk laadida oma arvutid ja nutiseadmed täis sõidu ajal.
Tundke tehnikat millega tööd teete, ehk uuemates autodes on rohkem elektrit tarbivaid seadmeid, isegi kui otseselt seda ei kasuta, nagu näiteks uuema mudeli Volvo puhul ukse lahti hoidmisel on teatud elektroonika plokid aktiivsed ja selle peatab kui sulged ukse.
Kontrolli aku vedeliku taset ja tiheduse taset, mitmetel juhtudel teeb seda esindus. Esindustes ja muudes akudega tegelevates ettevõtetes on olemas ka akude tester mis näitab kui palju energiat konkreetne aku suudab salvestada.
Lisa infoga akude kohta varustas mind aku eksperdid ehk aku.ee
Vahva sohver Svejk 27. jaanuar 2018  22:42 Ebasobiv kommentaar
Täpselt aasta ja 149 000 km - mitte kordagi lisalaadimist ega tühikäiku suvel öösel ja päeval seisukliimatades või talvel ahjutades. TV (klass A) läbi inverteri, viimase 24h pausi ajal tiksus ahi kogu aeg ja raamatut lugesin 5h seinalambiga. See eksperiment lõppes ikkagi sellega, et mootori käivitasin peale kohvi valmimist - tavaline 500W(?) masin siis. Akujälgimist on olnud kõvasti, auto on uus ja tundmatu. Külmkappi pigem pole kasutanud, seda pean lisama. Ja siis olen üpris liberaalselt vooluga ringi käinud. Erinevalt Volvost ei kostu ukse avamisel klapiklõbinakoori, vahest on murekoht seal. Ahjaa - peomees ei ole ja tilkuva ilanirega ei ärka, paistvat pohmakat peletamas voolutusehirm. Küll kipun uinuma töötava teleriga, ise lülib end mõne tunniga välja ja hommikul (enam isegi mitte õrnalt pabistades) lülitan inverteri välja. Et peale akuchecki lülitada käima kohvimasin. Niiet, saab küll. Ja kui ei saa, siis saab vähemalt probleemi natuke tunnistada. Sest teised ju saavad?
Mitte, et tahaks väita kõikide juhtide ennastsalgavaid ponnistusi säästmaks tarbimist aga vist läks natuke hinge see "kõikonsaamatud".
Kristo 28. jaanuar 2018  00:23 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt öeldes on jutu iva pigem see, et Volvo insenerid panid akud tegema asju, mille jaoks need mõeldud ei olnud.
Nagu Koit ka 10:15 ütleb on tegemist käivitusakudega, mitte süvatühjenemisakudega. Käivitusaku on loodud andma välja lühikest ja võimast voolukogust, mitte toitma seadmeid pikemalt ja väikese voolutugevusega. Mida vähem pliiakust voolu korraga välja võtta, seda rohkem laadimistsükleid see vastu peab ja kui aku iga õhtu tühjaks tõmmata siis surebki aku kiiremini ära.
http://pvcdrom.pveducation.org/BATTERY/Images/image032.gif Antud lingil toodud pilt näitab graafiliselt hästi ära pliiakuaku mahtuvuse kasutamise ja laadimistsüklite arvu suhte. Graafikult on näha, et kui kasutada käivitusakut ainult käivitamiseks siis saab aku teha ligi 800 laadimistsüklit, enne kui mahtuvus hakkab märgatavalt vähenema, samas kui 100% tühjenemise korral on see number ainult 50. Ja kui veok laeb akusid nii, et tunniga on akudes ainult 2-5Ah voolu juurde tulnud siis on selle voki elektrisüsteemis midagi väga kapitaalselt valesti. Normaalne laadimisvool peaks olema 1/10 aku mahtuvusest, ehk 210Ah akut peaks laadima ligi 21A suuruse vooluga ja tunni möödudes peaks akus olema 21Ah.
Ristol soovitan uurida SkelStart Engine Module toodete kohta. Tegemist on Eesti tootega, mis võimaldab veoki mootorit käivitada ka siis kui akude pinge on madalam kui vaja. Samuti vähendab see koormust akudele kui on tegemist näiteks jaotusvedusid tegeva veokiga, mille mootorit pidevalt käivitatakse ja seisatakse. (Ei ole ise antud tootega kuidagi seotud.)
Kris 28. jaanuar 2018  11:16 Ebasobiv kommentaar
Kas tõesti ainult 150A generaator volvol. Isegi mul sõiduautol on 180A genekas peal.(mb 280cdi)
Mäits 29. jaanuar 2018  09:49 Ebasobiv kommentaar
Mingitel vanadel audidel oli madalpinge kaitse. Ei last akut tühjaks kasutada ja said auto alati käima. Veokitele oleks seda vaja.
olav 5. veebruar 2018  22:56 Ebasobiv kommentaar
varsti pannakse käivitusmootor ka lisaks et saaks ikka käima ilma akudetta.
tehas ikka on teinud siis ilusa möödalasu.
statsionaarne genekas vist ainuke reaalne lahendus.kui ikka 45 tundi tiksuda vaja.
nagu matkaautodel vist muud moodi ei saakski.
uuel scanial pidi sama mure olema.
Mart 6. veebruar 2018  12:04 Ebasobiv kommentaar
Igati asjalikud märkused mitte ainult veokitega vaid ka tava sõiduautodega sõitvatele inimestele. Aku eluiga ei ole igavene, parameetrid nagu aku mahutavus (Ah) ja külmkäivitusvoolu suurus (CCA) on pidevas languses läbi aku terve kasutusea. Akut võib võrrelda ämbriga, ämbris on täpselt niipalju sees, kui sa sinna sisse paned, ning täpselt niipalju saad seda ka kasutada. Kuid selles ämbris on ka väike auk, kus kohast pidevalt välja niriseb, ning aja jooksul see auk aina suuremaks läheb ja rohkem kaob.
Skandinaavia otsa sõitvatel meestel on juba kaasas käivitusabi, osadel sõidukisse integreeritud lahendus, osadel tavapärane. Need põhinevad superkondensaatoritel, on väiksemõõdulised, kuid annavad palju välja. Saab igakell masina käima, olgu aku kasvõi täiesti tühi.
Teine asi mis pikendab oluliselt kasutuses oleva aku iga, on selle pidev hooldus. See tähendab vastavalt sõiduintensiivsusele sõiduki akude laadimist, mida rohkem lühemaid sõite, seda kurnavam see akule on. Tühja akuga käivitamine tähendab juba otseselt selle peatset lõppu. Selle vastu on ainus ravi tõesti akude laadimine, kuid uuematel/targematel akulaadijatel on olemas ka n.-ö. süvahooldusfunktsioon, ehk aku rekonditsioneerimine, mis tähendab sulfaatunud akude "ellu äratamist", ehk veelgi pikemat aku eluiga. On hea kui seda süvahooldust viidaks läbi vähemalt paaril korral aastas.

Ei taha küll reklaami teha, aga pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Sellised asjad mahuvad iga veoki salongi ära: superkondekaga stardiabi/akutester - http://www.motonet.ee/et/toode/6500253/TELWIN-Startzilla-3024-akutesterkaivitusabi-12-24V ja üks normaalne laadija: (konkreetsel mudelil ka generaatori-/starteri-/akutester peal) - http://www.motonet.ee/et/toode/455616/TELWIN-DOCTOR-CHARGE-50-akulaadija-tester-61224V-10600Ah
RK 2. märts 2018  22:25 Ebasobiv kommentaar
To Kris: Sul võib olla ka 200a genekas peal aga aku võtab voolu vastu ühtemoodi aeglaselt ning enamus geneka ampreid on seal ikka n-ö jõude...nii et su väide oli asjakohatu..see 150A genekas keedab vabalt need pealolevad akud kiirelt küpsisteks kui ainult lubada peale anda..Aga unustada ei tohi et vool välja tuleb akust kordi kiiremini kui sinna sisse läheb.

To Koiduke:Koit seletas peenelt ja päris põhjalikult need nüansid ära. Ta on teinud väga palju teste ning katsetusi mis kus ja kuidas...ka tema õpib kogu aeg niiet kindlasti polnud tal veel täit infot sel ajal kui autod väga uued olid, seega ei saanud ta teada neid kõiki nüansse mis nüüdseks on välja uurinud vaid toetus palju tehasest tulnud materjalidele. Lolliks seda meest pidada ei saa, juba ainuüksi tema abiga tulemused autojuhtide võistluste mentorina räägivad enda eest...lisaks on tal haiglane huvi uurida asju süviti kui see näib üsna lahendamatu probleemina ja sellest on tulnud suurt kasu ka tema ümber toimetavatele kaastöötajatele.

Mart: paljud veokajuhid on avastanud Skeletoni lahenduse, superkondensaator käivituse jaoks mis väga ruttu uuesti täis lükatakse kui auto on käivitunud...nii et jääb ära mure kus autot käima ei saa...akude riknemise probleemi süvatühjenemisega see muidugi ei lahenda. Aga kuna nurinat on palju siis tegeletakse probleemiga kõrgemal tasemel, üks lahendus on nt 2+2 akudega veokid(2 akut auto ja 2 juhi jaoks)
elupuu 6. oktoober 2018  21:37 Ebasobiv kommentaar
Mart,see juba mehejutt.olen jamanud volvo akudega juba neljandast reisist,nüüd siis 14 kuud ja vist täielik puuks kui kerot pean hakkama kasutama
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tänases saates vaatame muuhulgas, millest on tehtud Huawei uus supertelefon ja räägime kaameratest ka – aga alles 15ndal minutil. Üle hulga aja on kohal ka auhind ja küsimused. 

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (9)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo on meie proovisõiduautode ajaloost ilmselt üks kõige pikema ja keerulisema nimega sõiduk. Aga tegelikult on kõik lihtne - tegu on nimelt universaalkerega Porsche ...

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Täna on saates palju küsimusi ja vähemalt kaks vastust. 

Motors24 proovisõit - Ford Focus

Motors24 proovisõit - Ford Focus (49)

Ford Focus, mis pälvis 1999. aastal Euroopas aasta auto tiitli, on Ford sõnul nüüd parem kui kunagi varem. Lisaks näeb ka sedaankerega Focus nüüd ilus välja.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Anki Vector

Tehnika TV - Anki Vector (5)

Kaspar on kuri ja Glen on sentimentaalne - miks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter (7)

Peugeot Partneri ja Citroen Berlingo nimed eestlastele tutvustamist ei vaja. Nüüd on aga istmetega Partner saanud nimeks Rifter ja perekonnas on lisaks Berlingole nüüd ka Opel Combo.  Auto nina on ...

Tehnika TV - Sonos

Tehnika TV - Sonos (5)

Täna on laual Sonos Beam, Sonos One, Sonos Playbar ja põrandal Sonos Sub. Mille poolest on Sonose kõlarid teistmoodi teistest ja mis on trueplay, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe (16)

Hyundai Santa Fe esimest põlvkonda just üleliia ilusaks autoks pidada ei saanud - omapärased punnitavad tuled olid üsnagi harjumatud.  Uus neljanda põlvkonna Santa Fe näeb aga igati moodne välja ja auto ...

Tehnika TV - iPhone XS ja XR

Tehnika TV - iPhone XS ja XR (2)

Tänases saates selgub, miks on viimasel ajal pildis olnud Nokia Lumia ja kuidas profid iPhone’i ekraani heledust reguleerivad. 

Motors24 proovisõit - Audi Q8

Motors24 proovisõit - Audi Q8 (19)

Kui BMW X6 oli Saksa kolmikust esimene, kes sportliku kupeedžiibiga julges lagedale tulla, siis Audi on nüüd, ligi 10 aastat hiljem, viimane. Aga samas on ta ka kõige värskem ja mõneti ka erilisem.  ...

Tehnika TV - Yamaha MusicCast

Tehnika TV - Yamaha MusicCast (2)

Täna on laual Yamaha uued MusicCast-kõlarid 20, 50 ja BAR 400. Proovime aru saada, kui libedalt MusicCast toimib ja kuidas uued kõlarid häälitsevad.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz Sprinter

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz Sprinter (2)

Mercedes Sprinter, mida on läbi aegade müüdud ligi sajakolmekümnes riigis enam kui 3.4 miljonit ühikut, on jõudnud oma kolmanda põlvkonnani. Uuendusteks on näiteks ka esiveo võimalus, millel on 80 mm madalam ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy A7 ja A9

Tehnika TV - Samsung Galaxy A7 ja A9 (3)

Samsung on valmis saanud maailma kõige kaamerarohkemad telefonid, millel on kahe peale kokku seitse kaamerat – kui eesmisi mitte arvestada. Miks neid nii palju on ja miks üleüldse peaks ostma A-seeria ...

Motors24 proovisõit - Mazda 6

Motors24 proovisõit - Mazda 6 (10)

Mazda 6, mis kunagi sai kuulsaks kui väga roostealdis auto, on tänaseks ennast tõsiselt parandanud - roosteprobleemid on jäänud minevikku ning uue 6 varustus ja salongimaterjalid on ilmselt oma klassi ...

 
Bike Motors - Yamaha Wide Star

Bike Motors - Yamaha Wide Star (1)

Seekord vaatame üle ühe suuremootorilise Yamaha, mis Motoremi meistrimeeste abiga sai omale uueks nimeks Wide Star. 

Tehnika TV - Kiirpildikaamerad

Tehnika TV - Kiirpildikaamerad (1)

Täna on laual kaamerad, millest saab pildi kohe kätte: Polaroid Onestep+, Fujifilm Instax Mini ja SQ6, Kodak Mini Shot, Leica Sofort ja Polaroid Snap ja POP. Nagu saatest selgub, on aga tegemist päris ...

Motors24 proovisõit - Ford F-150

Motors24 proovisõit - Ford F-150 (43)

Ford F-150 on endiselt USA müügitabelite tipus - umbes nii, nagu meil Eestis võimutses mõned ajad tagasi Škoda Octavia ja nüüd teevad sama erinevad linnadžiibid. Seega - võtsimegi portsu erinevaid parameetreid ...

Tehnika TV - King Song 18L

Tehnika TV - King Song 18L (5)

Nüüd on Eestiski saadaval suured ja kiired üherattalised ehk EUC-d. Kui suured ja kiired, selgub saatest.

Tehnika TV - Canon EOS R

Tehnika TV - Canon EOS R

EOS R on suur samm Canoni jaoks. Kui suur võiks see samm olla teiste jaoks, proovime selgusele jõuda saates..

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz CLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz CLS (12)

Mercedes CLS, mida võib pidada sportlike sedaankupeede pioneeriks, on jõudnud kolmanda põlvkonnani. Ja kuigi ta baseerub E-klassi sedaanil, siis sõiduomadused on tal sootuks teistsugused.  Esiosa disain on ...

Tehnika TV - Photokina 2018

Tehnika TV - Photokina 2018 (3)

Glen käis välismaal ja tõi kaasa komme, asju, pilte ja videoid. Milliseid täpsemalt, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Lamborghini Urus

Motors24 proovisõit - Lamborghini Urus (18)

Tegelikult Urus ei ole Lamborghinil sugugi esimene katse maastikusõidukit valmistada - nimelt 80ndate lõpus valmis väikeseerias legendaarne, toonane maailma kõige kiireim maastikuauto Lamborghini LM002.  ...

Tehnika TV - MyKi ja Wonlex

Tehnika TV - MyKi ja Wonlex (4)

Need on lastele mõeldud käekellad, millega saab rääkida ja mida saab positsioneerida. Elisa pani neile nimeks Põnniradar ja meie võtsime ja proovisime Põnniradarid laste peal järele. 

Motors24 proovisõit - Kia Ceed

Motors24 proovisõit - Kia Ceed (23)

Kia cee'di uuendamine võeti nii tõsiselt käsile, et isegi nimi on autol uus ja olles nüüd lihtsalt Ceed. Aga tegelikult on veel väga palju asju paremaks tehtud - ja tehtud on suisa nii hästi, et värskes Auto ...

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Täna demonstreerib Glen uskumatult nõtkeid tantsusamme ja jäädvustab selle ilu loomulikult DJI Mavic 2 Pro isiklikult.

Motors24 proovisõit - Volvo V60

Motors24 proovisõit - Volvo V60 (19)

Volvo on viimastel aastatel riburada pidi oma mudeleid uuendanud ja nüüd on ette võetud 60-seeria uuendamine. Ja erinevalt eelmisest V60-st, mis oma ruumikusega just väga ei hiilanud, on uus V60 taas üks suur ...

Amperi Garaaž - MoMus külas

Amperi Garaaž - MoMus külas (2)

Mootorispordi Muuseumi eelmises saates sai räägitud muuseumi saamisloost. Nüüd aga läheme piilume muuseumisse sisse ja vaatame, mis seal veel põnevat peale Estonia vormelite leida võib. 

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch (4)

Samsung on taaskord uuendanud oma nutikellade kollektsiooni, mida presenteeriti ka IFAl. Millised on esmased mitte-nii-väga-nutikate kasutajate muljed, selgub saatest. 

 
Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport (6)

Kõige suurema Range Roveriga käisime me hiljuti sõitmas - ja nüüd on järg Land Roveri enda sõnul kõige sportlikuma Range Roveri ehk Range Rover Sporti käes.  Auto ninaosa meenutab nüüd päris palju ...

Tehnika TV - IFA 2018

Tehnika TV - IFA 2018

Internationale Funkausstellung ehk IFA on taaskord läbi saanud ja mõned muljed Berliinist on meiegi lauale jõudnud.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg (34)

Kui Arteoni afišeeris Volkswagen kui premium-klassi autot, siis uut Touaregi peab Volkswagen suisa oma mudelirivi lipulaevaks.  Jõuallikateks on kas 170 kW või see, 210 kW arendav V6 diisel. Tulevikus ...

Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI

Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI (1)

VI tähendab, et täna on laual 6+1 fotoaparaati ja proovime aru saada, millise neist peaks ostma. 

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9 (3)

24. augustil jõuab müügile ilus, suur ja hea Note 9. Proovime aru saada, mis on uut ja mis on vana.

Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud

Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud (1)

Lexus toob 2019. aastal müügile uue hübriid-linnamaasturi UX. Mudel on niivõrd uus, et seda sõidukit ei ole veel seeriaviisiliselt tootma hakatud ja esmaesitlusel Tallinnas näidati auto eeltoodangu versiooni. ...

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker (5)

Tänases saates ei selgu, miks peaks kõlarid kaela panema. Küll aga selgub, kuidas kaelkõlarid kõlavad ja milliseid trikke nende sees heliga tehakase.

 
Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT

Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT (6)

Ford Mustang GT, mida Eestis müüakse nii USA kui ka Euroopa versioonina, sai mudeliuuenduse käigus kerge näovärskenduse ja teravama pilgu. Aga hoopis olulisem uuendus on see, et mootor on saanud jõudu juurde ...

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu (3)

Kui Mootorispordi Muuseumis asuvatest Estonia vormelitest oleme me juba rääkinud (vaata 1. osa ja 2. osa), siis seekord astub meie kaamera ette Arno Sillat - mees, ilma kelleta meil MoMut sellisel kujul ...

Tehnika TV - Nokia 8110 4G

Tehnika TV - Nokia 8110 4G (6)

Olid ajad, kui Nokia 8110 oli kuum sõna. Kui kuum on uus Nokia 8110 4G, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S.

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. (20)

Renault Sporti poolt põhjalikult üle käidud Megane on üks legendaarne sõiduk, mis on hoidnud enda käes ka Nürburgringi kiireima esiveolise tiitlit. Ja ka uus R.S. pole mingi aeglane auto, vaid ta kiirendab ...

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Yuneecist pole pikalt midagi kuulda olnud, aga nüüd on selge, millega mehed tegelesid – kohal on uus Typhoon H Plus. Kui kaugele uus H lendab ja kuidas tehisintellekt nimega Intel Realsense takistustest mööda ...

Motors24 proovisõit - Ford Fiesta ST

Motors24 proovisõit - Ford Fiesta ST (10)

Viimasel ajal kipuvad kuumad luukpärad muutuma üha raskemaks ja suuremaks, minetades sellega kohati oma algset eesmärki olla kerge, vilgas ja lõbusalt sõitmise auto. Ja sellepärast on autotootjad võtnud ette ...

Tehnika TV - Kokkupandavad elektrirattad

Tehnika TV - Kokkupandavad elektrirattad (1)

Nende nimed on GPad Bergen ja GPad Vasa, nad ei sõida 85 km/h ja näevad välja nagu ühed tavalised kokukad ehk kokkuvolditavad linnarattad. Miks neist tasus saade teha, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover (23)

Land Roveri džiibivaliku kõige suurema Range Roveri esimene põlvkond oli tootmises ligi 25 aastat ja tänaseks on jõutud neljanda põlvkonnani.  Hiljuti sai Range Rover ka mudeliuuenduse ja omab nüüd väiksema ...

Tehnika TV - Sõidusalvestid

Tehnika TV - Sõidusalvestid

Täna on esiklaasi küljes nii mõnedki sõidukaamerad: Garmin Dash Cam 55, Garmin Dash Cam 65, Navitel R1000, Prestigio Roadrunner 545 GPS, Road Eyes recSMART, Transcend DrivePro 230 ja Xiaomi Mijia Dash Cam. ...

Motors24 proovisõit - Opel Insignia Country Tourer

Motors24 proovisõit - Opel Insignia Country Tourer (24)

Jätkame kõrgemate sõiduautodega - kui eelmisel nädalal oli proovisõiduautoks Subaru Outback, siis seekord vaatame üle Opeli teise põlvkonna Country Toureri. Country Toureri kapoti all on veel Opeli mootor, ...

Tehnika TV - GPad F3

Tehnika TV - GPad F3 (2)

GPad F3 on peaaegu tavaline elektritõuks, mis on tavalisest natuke kiirem. Kui kiire, selgub saatest. 

Tondi Selveri ristmikul muutub alates esmaspäevast liikluskorraldus

Tondi Selveri ristmikul muutub alates esmaspäevast liikluskorraldus

Esmaspäeval, 16. juulil alustatakse A. H. Tammsaare tee – Tondi tn – Rahumäe tee ristmiku II etapi ehitustöödega, mille käigus muudetakse ajavahemikul 16.07.18 – 22.07.18 ristmiku liikluskorraldust. ...

Motors24 proovisõit - Subaru Outback

Motors24 proovisõit - Subaru Outback (34)

Subaru Outback, mida eelmisel korral ka Männikul testimas käisime, on saanud taaskord veidi ilusamaks ja targemaks. Seega proovisimegi järele kuidas sõidab kõige uuem Outback.  Proovisõiduauto tehnilised ...

Tehnika TV - Neli Nokiat

Tehnika TV - Neli Nokiat (1)

Nokia tuletab nelja uue androidiga meelde, et on tagasi tegijate hulgas: Nokia 1, Nokia 6.1, Nokia 7 plus ja Nokia 8 Sirocco. Palju on uutes Nokiates “nokiat” ja kas sellise raha eest selliseid asju tasub ...

 
Uute sõiduautode müük kasvas 8,1%

Uute sõiduautode müük kasvas 8,1%

Eesti kasvas tänavu I poolaastal uute sõiduautode müük 8,1% võrreldes möödunud aasta sama perioodiga. Juunis müüdi Eestis 2566 uut sõiduautot ehk 3,2% vähem kui mullu. Kuue kokkuvõttes on tänavu müüdud 14 191 ...