MOTORS24 TV

Tehnika TV - Sony Xperia XZ2 ja XZ2 Compact

Tehnika TV - Sony Xperia XZ2 ja XZ2 Compact (3)

Sony uued mobiilid on muutunud ümmargusemaks ja paksemaks. On see hea või halb ja millised on seespidised uuendused, selgub saatest.

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Škoda Octavia G-TEC gaasiauto

Motors24 proovisõit - Škoda Octavia G-TEC gaasiauto (14)

Škoda Octavia sai mudelivärskenduse ja selle käigus neli esituld - aga mitte sellest ei tahtnud me täna rääkida. Põhiteemaks on seekord hoopis kütus, mida see konkreetne Octavia kasutab. Seega proovimegi ...

AUTONDUS

Motors24 proovisõit - Kia Sorento

Motors24 proovisõit - Kia Sorento (30)

Kia Sorento, mis 2015. aastal pälvis ka maineka RedDot disainiauhinna, on peale mudeliuuendust nüüd alati 7-kohaline. Olulisem uudis on aga see, et Kia on Sorento juhitavuse ja roolitunnetuse tõsiselt käsile ...

MEELELAHUTUS

Tehnika TV - DJI Osmo Mobile 2

Tehnika TV - DJI Osmo Mobile 2 (1)

Tänases saates proovime aru saada, kui hea on DJI uus ja eelmisest kordades odavam mobiile stabiliseeriv gimbal ehk eesti keeles kardaanriputi.

Truck Motors - Veokite akud (14)

Miks räägivad autojuhid laevas, et uue põlvkonna Volvo FH akud tühjenevad? Kuidas elekter uksest välja läheb ja miks akud kipuvad mõnedel autojuhtidel "ära surema"? Mida peaks tegema, kui veokijuhil on vaja 48 tundi oodata enne järgmist sõitu? Need ja veel paljud teised küsimused saavad vastuse meie tänases Truck Motorsi episoodis Risto ja Koidu kaasabil. 

KOMMENTAARID

Veokijuht 26. jaanuar 2018  06:46 Ebasobiv kommentaar
Huvitav, et teistel veokitel pole sellist akudeprobleemi kui just Volvodel. Uued Volvod kutsutaksegi ju hellitavalt ELEKTRIAUTO...
Autojuht. 26. jaanuar 2018  10:19 Ebasobiv kommentaar
Ega auto tootja ei ole kunagi süüdi.
juht 26. jaanuar 2018  11:06 Ebasobiv kommentaar
tundub et teeninduse mees on ka demagoogiat õppinud...varsti võib poliitikasse minna....siuke häma , ea, kas ta ise ka aru sai mis seletas ?
vänto 26. jaanuar 2018  15:45 Ebasobiv kommentaar
See mees on küll kogu maailma peale vihane. Teistpidi, autos 24V ja mingi 200Ah akud. siis kui kuradi palju neid lampe seal korraga põleb, et hommikuks kõik süsi on?
MyBunnySmellsFunny 26. jaanuar 2018  17:18 Ebasobiv kommentaar
Eks sõltub ka mis kero autol peal on, et kas nn kuiv või märg kero. Kunagi ka selle uue Volvoga millel oli peal märg kero mis tarbib rohkem elektrit. Jätsin mäletamist järgi auto õhtul seisma täis akudega (vähemasti arvuti näitas, et kõik pulgad olid täis). Enne magama minekut panin kero tööle (muud tarbijad väljas). Umbes viie tunni pärast õnneks ajas auto mu üles häirega, et akud peaaegu tühjad (ehk viimane punane sektor oli veel järgi 6 sektorit kokku millest 5 valged). Panin siis kohe auto tööle ja tiksus mul siis umbes kaks tundi ja tootis tagasi kaks sektorit. Muidu olin kuulnud et märja keroga peaks saama kuskil kaheksa tundi hakkama ennem kui auto sekkub. Ju siis mu auto akud ei olnud enam nii heas seisukorras, et pidasid umbes viis tundi vastu.
Kuva kero peaks ikka tükk maad kauem vastu pidama.
Koiduke 26. jaanuar 2018  20:05 Ebasobiv kommentaar
Kle koit, miks sa oma sõnu sööd? Kui need uue generatsiooni volvod tulid ja sa koolitusi tegid. Siis oli esimene jutt, et kohapeal auto käimine, on kulu jne. Viib fleedi punktid alla ja alati auto seisma. Nüüd jutt, et ainult kohapeal käima jne. Mida sa jahud, hakka tunnistama, et see on Volvo jama. Miks siis teistel tootjatel, seda probleemi pole. Nendes ju elavad ka n-ö sama juhmakad juhid ju
Risto Kumm 27. jaanuar 2018  19:55 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt oli jutu iva see, et;
Veokis ööbides/elades tuleb vool akudest, mitte elektrijaamast ja akudesse on salvestunud teatud hulk mida tarbida saad.
Parem on kui saad akud taas laadima panna 24 V juures, see ei vähenda tavaliste akude salevestusmahtu ehk eluiga. Geelakudele see nii palju mõjuda ei tohiks.
Ükski auto generaator ei suuda akusid täis laadida, seda suudab ainult statsionaarne akulaadija ehk võimalusel laadida akusid tavalaadijast ja soojades tingimustes.
Kasutada akude energiat mõistlikult ehk laadida oma arvutid ja nutiseadmed täis sõidu ajal.
Tundke tehnikat millega tööd teete, ehk uuemates autodes on rohkem elektrit tarbivaid seadmeid, isegi kui otseselt seda ei kasuta, nagu näiteks uuema mudeli Volvo puhul ukse lahti hoidmisel on teatud elektroonika plokid aktiivsed ja selle peatab kui sulged ukse.
Kontrolli aku vedeliku taset ja tiheduse taset, mitmetel juhtudel teeb seda esindus. Esindustes ja muudes akudega tegelevates ettevõtetes on olemas ka akude tester mis näitab kui palju energiat konkreetne aku suudab salvestada.
Lisa infoga akude kohta varustas mind aku eksperdid ehk aku.ee
Vahva sohver Svejk 27. jaanuar 2018  22:42 Ebasobiv kommentaar
Täpselt aasta ja 149 000 km - mitte kordagi lisalaadimist ega tühikäiku suvel öösel ja päeval seisukliimatades või talvel ahjutades. TV (klass A) läbi inverteri, viimase 24h pausi ajal tiksus ahi kogu aeg ja raamatut lugesin 5h seinalambiga. See eksperiment lõppes ikkagi sellega, et mootori käivitasin peale kohvi valmimist - tavaline 500W(?) masin siis. Akujälgimist on olnud kõvasti, auto on uus ja tundmatu. Külmkappi pigem pole kasutanud, seda pean lisama. Ja siis olen üpris liberaalselt vooluga ringi käinud. Erinevalt Volvost ei kostu ukse avamisel klapiklõbinakoori, vahest on murekoht seal. Ahjaa - peomees ei ole ja tilkuva ilanirega ei ärka, paistvat pohmakat peletamas voolutusehirm. Küll kipun uinuma töötava teleriga, ise lülib end mõne tunniga välja ja hommikul (enam isegi mitte õrnalt pabistades) lülitan inverteri välja. Et peale akuchecki lülitada käima kohvimasin. Niiet, saab küll. Ja kui ei saa, siis saab vähemalt probleemi natuke tunnistada. Sest teised ju saavad?
Mitte, et tahaks väita kõikide juhtide ennastsalgavaid ponnistusi säästmaks tarbimist aga vist läks natuke hinge see "kõikonsaamatud".
Kristo 28. jaanuar 2018  00:23 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt öeldes on jutu iva pigem see, et Volvo insenerid panid akud tegema asju, mille jaoks need mõeldud ei olnud.
Nagu Koit ka 10:15 ütleb on tegemist käivitusakudega, mitte süvatühjenemisakudega. Käivitusaku on loodud andma välja lühikest ja võimast voolukogust, mitte toitma seadmeid pikemalt ja väikese voolutugevusega. Mida vähem pliiakust voolu korraga välja võtta, seda rohkem laadimistsükleid see vastu peab ja kui aku iga õhtu tühjaks tõmmata siis surebki aku kiiremini ära.
http://pvcdrom.pveducation.org/BATTERY/Images/image032.gif Antud lingil toodud pilt näitab graafiliselt hästi ära pliiakuaku mahtuvuse kasutamise ja laadimistsüklite arvu suhte. Graafikult on näha, et kui kasutada käivitusakut ainult käivitamiseks siis saab aku teha ligi 800 laadimistsüklit, enne kui mahtuvus hakkab märgatavalt vähenema, samas kui 100% tühjenemise korral on see number ainult 50. Ja kui veok laeb akusid nii, et tunniga on akudes ainult 2-5Ah voolu juurde tulnud siis on selle voki elektrisüsteemis midagi väga kapitaalselt valesti. Normaalne laadimisvool peaks olema 1/10 aku mahtuvusest, ehk 210Ah akut peaks laadima ligi 21A suuruse vooluga ja tunni möödudes peaks akus olema 21Ah.
Ristol soovitan uurida SkelStart Engine Module toodete kohta. Tegemist on Eesti tootega, mis võimaldab veoki mootorit käivitada ka siis kui akude pinge on madalam kui vaja. Samuti vähendab see koormust akudele kui on tegemist näiteks jaotusvedusid tegeva veokiga, mille mootorit pidevalt käivitatakse ja seisatakse. (Ei ole ise antud tootega kuidagi seotud.)
Kris 28. jaanuar 2018  11:16 Ebasobiv kommentaar
Kas tõesti ainult 150A generaator volvol. Isegi mul sõiduautol on 180A genekas peal.(mb 280cdi)
Mäits 29. jaanuar 2018  09:49 Ebasobiv kommentaar
Mingitel vanadel audidel oli madalpinge kaitse. Ei last akut tühjaks kasutada ja said auto alati käima. Veokitele oleks seda vaja.
olav 5. veebruar 2018  22:56 Ebasobiv kommentaar
varsti pannakse käivitusmootor ka lisaks et saaks ikka käima ilma akudetta.
tehas ikka on teinud siis ilusa möödalasu.
statsionaarne genekas vist ainuke reaalne lahendus.kui ikka 45 tundi tiksuda vaja.
nagu matkaautodel vist muud moodi ei saakski.
uuel scanial pidi sama mure olema.
Mart 6. veebruar 2018  12:04 Ebasobiv kommentaar
Igati asjalikud märkused mitte ainult veokitega vaid ka tava sõiduautodega sõitvatele inimestele. Aku eluiga ei ole igavene, parameetrid nagu aku mahutavus (Ah) ja külmkäivitusvoolu suurus (CCA) on pidevas languses läbi aku terve kasutusea. Akut võib võrrelda ämbriga, ämbris on täpselt niipalju sees, kui sa sinna sisse paned, ning täpselt niipalju saad seda ka kasutada. Kuid selles ämbris on ka väike auk, kus kohast pidevalt välja niriseb, ning aja jooksul see auk aina suuremaks läheb ja rohkem kaob.
Skandinaavia otsa sõitvatel meestel on juba kaasas käivitusabi, osadel sõidukisse integreeritud lahendus, osadel tavapärane. Need põhinevad superkondensaatoritel, on väiksemõõdulised, kuid annavad palju välja. Saab igakell masina käima, olgu aku kasvõi täiesti tühi.
Teine asi mis pikendab oluliselt kasutuses oleva aku iga, on selle pidev hooldus. See tähendab vastavalt sõiduintensiivsusele sõiduki akude laadimist, mida rohkem lühemaid sõite, seda kurnavam see akule on. Tühja akuga käivitamine tähendab juba otseselt selle peatset lõppu. Selle vastu on ainus ravi tõesti akude laadimine, kuid uuematel/targematel akulaadijatel on olemas ka n.-ö. süvahooldusfunktsioon, ehk aku rekonditsioneerimine, mis tähendab sulfaatunud akude "ellu äratamist", ehk veelgi pikemat aku eluiga. On hea kui seda süvahooldust viidaks läbi vähemalt paaril korral aastas.

Ei taha küll reklaami teha, aga pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Sellised asjad mahuvad iga veoki salongi ära: superkondekaga stardiabi/akutester - http://www.motonet.ee/et/toode/6500253/TELWIN-Startzilla-3024-akutesterkaivitusabi-12-24V ja üks normaalne laadija: (konkreetsel mudelil ka generaatori-/starteri-/akutester peal) - http://www.motonet.ee/et/toode/455616/TELWIN-DOCTOR-CHARGE-50-akulaadija-tester-61224V-10600Ah
RK 2. märts 2018  22:25 Ebasobiv kommentaar
To Kris: Sul võib olla ka 200a genekas peal aga aku võtab voolu vastu ühtemoodi aeglaselt ning enamus geneka ampreid on seal ikka n-ö jõude...nii et su väide oli asjakohatu..see 150A genekas keedab vabalt need pealolevad akud kiirelt küpsisteks kui ainult lubada peale anda..Aga unustada ei tohi et vool välja tuleb akust kordi kiiremini kui sinna sisse läheb.

To Koiduke:Koit seletas peenelt ja päris põhjalikult need nüansid ära. Ta on teinud väga palju teste ning katsetusi mis kus ja kuidas...ka tema õpib kogu aeg niiet kindlasti polnud tal veel täit infot sel ajal kui autod väga uued olid, seega ei saanud ta teada neid kõiki nüansse mis nüüdseks on välja uurinud vaid toetus palju tehasest tulnud materjalidele. Lolliks seda meest pidada ei saa, juba ainuüksi tema abiga tulemused autojuhtide võistluste mentorina räägivad enda eest...lisaks on tal haiglane huvi uurida asju süviti kui see näib üsna lahendamatu probleemina ja sellest on tulnud suurt kasu ka tema ümber toimetavatele kaastöötajatele.

Mart: paljud veokajuhid on avastanud Skeletoni lahenduse, superkondensaator käivituse jaoks mis väga ruttu uuesti täis lükatakse kui auto on käivitunud...nii et jääb ära mure kus autot käima ei saa...akude riknemise probleemi süvatühjenemisega see muidugi ei lahenda. Aga kuna nurinat on palju siis tegeletakse probleemiga kõrgemal tasemel, üks lahendus on nt 2+2 akudega veokid(2 akut auto ja 2 juhi jaoks)
Nimi :
Kommentaar :
Kontrollkood:
Sisesta pildil nähtav kood.
 
 

VEEL UUDISEID

Motors24 proovisõit - Škoda Octavia G-TEC gaasiauto

Motors24 proovisõit - Škoda Octavia G-TEC gaasiauto (14)

Škoda Octavia sai mudelivärskenduse ja selle käigus neli esituld - aga mitte sellest ei tahtnud me täna rääkida. Põhiteemaks on seekord hoopis kütus, mida see konkreetne Octavia kasutab. Seega proovimegi ...

Tehnika TV - DJI Osmo Mobile 2

Tehnika TV - DJI Osmo Mobile 2 (1)

Tänases saates proovime aru saada, kui hea on DJI uus ja eelmisest kordades odavam mobiile stabiliseeriv gimbal ehk eesti keeles kardaanriputi.

Motors24 proovisõit - Kia Sorento

Motors24 proovisõit - Kia Sorento (30)

Kia Sorento, mis 2015. aastal pälvis ka maineka RedDot disainiauhinna, on peale mudeliuuendust nüüd alati 7-kohaline. Olulisem uudis on aga see, et Kia on Sorento juhitavuse ja roolitunnetuse tõsiselt käsile ...

Tehnika TV - Sony Xperia XZ2 ja XZ2 Compact

Tehnika TV - Sony Xperia XZ2 ja XZ2 Compact (3)

Sony uued mobiilid on muutunud ümmargusemaks ja paksemaks. On see hea või halb ja millised on seespidised uuendused, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Impreza

Motors24 proovisõit - Subaru Impreza (21)

Kui keegi ütleb "Subaru Impreza", siis autofännidele kangastuvad silmade ette rallidel kihutanud sinised autod ja tänavatel möödapodisevad väledad boksermootori ja suure tiivaga Subarud. Aga ajad muutuvad ja ...

Tehnika TV - Leafiga Tartusse, II osa

Tehnika TV - Leafiga Tartusse, II osa (11)

Tänases saates selgub, mis on E-Pedal ja kui palju Tartust puudu jäi. Küll aga ei selgu, kas Tartust Tallinnasse ka jõuab.

Motors24.ee proovisõit - Opel Grandland X

Motors24.ee proovisõit - Opel Grandland X (41)

Kuigi see auto näeb välja nagu üks tavaline moodne Opel, siis tegelikult on siin kesta sees peidus üks korduvalt ja kõrgelt hinnatud lõvikutsikas. Proovisõiduauto tehnilised andmed:Mootor: 2,0-liitrine ...

 
Tehnika TV - Leafiga Tartusse

Tehnika TV - Leafiga Tartusse (16)

Elektriautot nähes tekib igal Tallinna inimesel vastupandamatu soov külastada sellega Tartut. Täpselt nii juhtus ka Kaspari ja Gleniga, kui nad uue Nissan Leafi kätte said. Kuidas Tartu-tripp õnnestus, selgub ...

Motors24 proovisõit - SsangYong Rexton

Motors24 proovisõit - SsangYong Rexton (21)

SsangYong on autotootja, mis esmakordselt ilmutas ennast eestimaalastele jaoks juba 1990ndate keskpaigas Mercedese tehnikat kasutavate mudelitega Musso ja Korando, millele hiljem lisandus ka Rexton. Nüüd on ...

Tehnika TV - Binoklisaade

Tehnika TV - Binoklisaade (4)

Täna on laual Canon, Nikon, Leica ja Konus – aga mitte fotoaparaadid, vaid binoklid. Mida võiks tähendada Exit pupil, Eye relief ja Powered IS, selgub saatest. Binoklipoodi minekut tuleb aga alustada siit.

Motors24 proovisõit - Mitsubishi Eclipse Cross

Motors24 proovisõit - Mitsubishi Eclipse Cross (26)

Eclipse Cross, mis on saanud oma nime kunagise sportauto Eclipse järgi, tundub esmapilgul päris paljulubav - väike, kompaktne ja EVO-lt pärinev nelikvedu.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: Mootor: ...

Bike Motors - Fredy 3 teerulli

Bike Motors - Fredy 3 teerulli (17)

Rasmuse turbotatud Z1000 videot on ilmselt teist paljud näinud. Aga kuna suure turboga Kawasaki vajab pidevalt veel kiiremaks ehitamist, siis vahepeal ehitas Fredy Rasmusele sõitmiseks ühe tagasihoidlikuma ...

Tehnika TV - Canon EOS M50

Tehnika TV - Canon EOS M50 (2)

Tänase saate esimesed kümme minutit sisustab 4K – nii et olge hoiatatud. Aga kes tahab rohkem Canoni uuest väikesest fotoaparaadist teada saada, võib sealt edasi vaadata. Mõned otse kaamerast tulnud ...

Motors24 proovisõit - Audi A8

Motors24 proovisõit - Audi A8 (30)

Kuulsa Saksa kolmiku lipulaevade arengut on alati olnud huvitav jälgida - iga järgmine mudel peab ju olema eelmisest veel parem ja loomulikult ka kõigist konkurentidest parem. Aga millega Audi seekord meid ...

 
Truck Motors - Uue veoauto ostmine

Truck Motors - Uue veoauto ostmine (7)

Kuna tööd on palju ja autosid jäi puudu, pidi Risto seadma sammud poodi uue töövahendi järele. Aga mida üldse kujutab endast tänapäeval uue veoauto ostmine ja valimine, saad teada meie tänasest saatest. 

Tehnika TV - Samsung Galaxy S9 ja S9+

Tehnika TV - Samsung Galaxy S9 ja S9+ (3)

See oli kõigest nädalapäevad tagasi, kui S9-t presenteeriti Barcelonas mobiilse maailma kongressil, aga nüüd on ta juba siin. Kas ja milliseid emotsioone uus supersamsung tekitab, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Citroën C3 Aircross

Motors24 proovisõit - Citroën C3 Aircross (18)

Kõik Citroëni uuemad mudelid on paistnud silma omanäolise disainikeele ja julge värvikasutusega - ja seda võib öelda ka uue Citroëni linnamaasturi C3 Aircrossi kohta.  Citroëni esituled on viimasel ajal ...

Tehnika TV - MWC 2018

Tehnika TV - MWC 2018 (10)

Just praegu toimub Barcelonas sündmus nimega Mobile World Congress, kus teadupärast näidatakse uusi mobiile ja muidki vidinaid. Mitu firmat MWC-l käis, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Jaguar XF Sportbrake

Motors24 proovisõit - Jaguar XF Sportbrake (18)

Kui rääkida premium-klassi universaalidest, meenuvad esimesena Mercedes, Audi ja BMW. Aga tegelikult on ju ka Jaguaril üks vägagi sobilik ja mahukas pereauto valikus. Proovisõiduauto tehnilised ...

Bike Motors - BMW R35

Bike Motors - BMW R35 (1)

Seekord vaatame üle ühe BMW rattaprojekti, mis Kaarlil veel päris valmis saanud pole. Mis aga juhtub siis kui ratas valmis, saad teada saatest. 

Tehnika TV - Sony RX10 IV

Tehnika TV - Sony RX10 IV

Lisaks Sony uuele supersuumile on saates jälle Kaspar ja Mavic Air. Ja Glen räägib, miks ta Saksamaal käis.

 
Tehnika TV - DJI Mavic Air

Tehnika TV - DJI Mavic Air

Õhumaavik on kohal ning Silver ja Glen proovivad kargetes miinuskraadides rõõmsat nägu teha. Kui rõõmsalt saab hakkama Mavic Air, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Lexus NX 300h

Motors24 proovisõit - Lexus NX 300h (31)

Hübriidajami ja Lexuse vahele võiks tõmmata võrdusmärgi - enamus selle margi autodest ostetakse just nimelt hübriidajamiga. Nii on ka kompaktse NX-iga, mis peale mudeliuuendust on saadaval ainult ...

Tehnika TV - RX0

Tehnika TV - RX0 (2)

Kui Sony IFA-l ühetollise sensoriga RX0 näitas, oli selge, et tegemist on maailma kõige ägedama  aktsioonikaameraga. Kuidas aga päriselt on, selgub saatest. 

Autolehe video: 800 euroste autode tehnokontroll

Autolehe video: 800 euroste autode tehnokontroll (11)

Käes on tõehetk - nüüd saavad värsked autoomanikud teada, et mis "purakad" nad endale koju tassisid. Ehk kõik autod läbivad põhjaliku tehnilise ülevaatuse ja lisaks vaatab autoneliku üle ka automaakler.ee.  ...

Sõiduautode müük kasvas jaanuaris üle 23%

Sõiduautode müük kasvas jaanuaris üle 23%

Käesoleva aasta jaanuaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul mullu alanud tempokas tõus. Jaanuaris müüdi Eestis kokku 2447 uut sõiduautot, mis ületab möödunud aasta jaanuari müügi 23,6 protsendiga. ...

Motors24 proovisõit - Hyundai i30 N

Motors24 proovisõit - Hyundai i30 N (32)

Jah - justnimelt N, aga mitte GT või GTI nagu paljudel autotootjatel kombeks on saanud. Ja see N tähendab muide siinkohal Namyangi ja ka Nürburgringi. Proovisõiduauto tehnilised andmed:Mootor: ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy A8

Tehnika TV - Samsung Galaxy A8 (10)

Uus A8 on kuum kaup. Eeltellitud olevat neid koguni kolmandiku võrra rohkem, kui Eesti puhul prognoositi. Meie igatahes saime ühe eksemplari päriselt kätte ja vaatame, kui hea asja siis 499 euro eest saab.

 
Truck Motors - Volvo V60 Polestar vs. Volvo FH Performance

Truck Motors - Volvo V60 Polestar vs. Volvo FH Performance (2)

Seekord on Ristol proovimiseks kaks Volvot - üks neist Ristole juba varemalt tuttav FH Performance Edition ja teine on "pisike", aga kiire V60 Polestar. Seega Risto proovib nüüd lume- ja lörtsimärjal ringrajal ...

Motors24 proovisõit - Volkswagen T-Roc

Motors24 proovisõit - Volkswagen T-Roc (30)

Ka Volkswagenil ei jää muud üle kui linnamaasturite buumiga kaasa joosta - seekord on teie ees Tiguani veidi julgema välimusega väikevend, millel nimeks T-Roc. Aga nagu kuulujutud räägivad, siis on Volkswageni ...

Tehnika TV - Nokia 8

Tehnika TV - Nokia 8 (8)

Lühike küsimus on, kas Nokia on tagasi? Pikemad küsimused selguvad saates.

Autolehe video: 800 euroste autode eksperiment

Autolehe video: 800 euroste autode eksperiment (11)

Autoleht tähistab kevadel juubelit: ilmub 800. number. Selle puhul ostsid Autolehe toimetajad neli 800 eurost autot, millega plaanivad vähemalt tähtpäevani sõita. 

Motors24 proovisõit - Toyota Land Cruiser

Motors24 proovisõit - Toyota Land Cruiser (41)

Land Cruiserit võib igas mõttes legendiks pidada - olles mingil hetkel ka eestlaste seas ülimalt populaarne sõiduvahend. Seda umbes ajani, kui algas globaalne linnamaasturite läbimurre. Land Cruiser on aga ...

Tehnika TV - CES 2018

Tehnika TV - CES 2018 (3)

Tänases saates on teemaks Las Vegas ja just läbi saanud Consumer Electronics Show ehk CES. Pikemalt tuleb CESist juttu ka Tehnikamaailmas.

Motors24 proovisõit - Škoda Karoq

Motors24 proovisõit - Škoda Karoq (37)

Oodatult edukaks osutunud Škoda Kodiaq on saanud omale väiksema venna, mille nimeks on Karoq. Mida see uus, umbes täpselt eestlaste lemmiku Qashqai suurune uus linnamaastur endast kujutab, saate teada ...

 
Bike Motors - IŽ Jupiter 2K

Bike Motors - IŽ Jupiter 2K (2)

Kaarel Phoenix Motorcycles'ist on oma kätetöid ka varem meie saadetes tutvustanud. Ja kuna tundub, et külgkorviga rattad on taas au sisse tõusmas, on ka see rohekassinine IŽ Jupiter ajastutruu külgkorviga ...

Tehnika TV - Korralikud kõrvaklapid

Tehnika TV - Korralikud kõrvaklapid (1)

Täna on laual 7609 eurot ehk Sennheiser HD800S, Focal Elear, AKG N90Q, Beyerdynamic T1, Oppo PM-1, HD-660S ja Bowers & Wilkins P9 Signature. Kuidas raha ja heli seotud on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Kia Stinger

Motors24 proovisõit - Kia Stinger (64)

Kia, keda oleme aastaid teadnud kui pika garantiiga esiveoliste tava-autode tootja, sai eelmisel aastal hakkama millegi üsna ootamatuga - turule toodi tagaveolise platvormiga sportlik Stinger.  3,3-liitrine ...

Truck Motors - Mees vs. masin

Truck Motors - Mees vs. masin (3)

Seekord seikleb Risto koos uue Renault' ja veidra poolhaagisega Krakówikandis, kus pani esmalt proovile enda ökosõiduoskused. Seejärel andis ta võimaluse masinale ehk katsetas kui hästi suudab toimetada ...

Tehnika TV - Sony Playstation VR

Tehnika TV - Sony Playstation VR

Kuidas sujub töö virtuaalses kontoris ja mida muud saab Sony VR prillidega vaadata, selgub tänases saates.

Tehnika TV - MysteryVibe Crescendo

Tehnika TV - MysteryVibe Crescendo (3)

Täna on saabunud see imeilus päev, kui kena paelakesega satiinpakend saab avatud. Saates selgub nii mõndagi uut, aga ka hirmutavat – vähemalt Gleni jaoks. 

Tehnika TV - Jõulusaade 2017

Tehnika TV - Jõulusaade 2017

Tänane saade pole just väga asjalik, vaid hoopis väga asjane. Tõeline jõulurõõm on aga peidus hoopis mujal – kus, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Velar

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Velar (6)

Kui teile tundus, et erinevaid maastureid on juba rohkem kui piisavalt, siis autotootjad arvavad hoopis teisiti - ehk siis Velar on auto, mis peaks oma suuruse poolest paigutuma kuhugi Evoque'i ja Range Rover ...

Tehnika TV - Sony kõrvaklapid

Tehnika TV - Sony kõrvaklapid (3)

Täna on laual Sony WH-1000XM2, WI-1000X ja WF-1000X, Sennheiser HD800S, Focal Elear, Focal Listen Wireless, Sony MDR-7506, JVC HA-RX100, HA-S90BN-B, Playstation 4 VR ja Tascam US-200. Millest pikemalt juttu ...

Motors24 proovisõit - Volkswagen Polo

Motors24 proovisõit - Volkswagen Polo

Nagu ka teised superminid, on ka uus Polo omajagu suuremaks kasvanud seoses uue platvormi kasutuselevõtuga - seega nüüd võib teda suuruse poolest võrrelda näiteks Golf IV-ga. Aga ka auto sisemuses on asjad ...

Bike Motors - restaureeritud IŽ-49

Bike Motors - restaureeritud IŽ-49 (2)

Kevadepoole valmis Motoremi töökojas üks roheline IŽ-49, mis aga päris valmis sai alles sellel sügisel - lihtsalt nii palju pisiasju oli vaja veel leida ja paika saada. Nüüd on siis ratas valmis ja lisaks ka ...

Tehnika TV - TEC kaugjuhtimine

Tehnika TV - TEC kaugjuhtimine (8)

Seekord käisime uurimas TEC-nimelist süsteemi, mis oskab mobiiliäpi vahendusel autot "kaugjuhtida" ja lisaks võimaldab soovi korral jälgida, kus auto hetkel asub. 

Motors24 proovisõit - Jeep Compass

Motors24 proovisõit - Jeep Compass

Jeep omas mudelivalikus ühte autot, mis õigupoolest väga oma maasturlikku nime ei väärinudki - nimelt esimese põlvkonna Compass, mille maastikusuutlikkus oli suhteliselt tagasihoidlik. Uus Compass aga baseerub ...

Bike Motors - Käigukast, 2. osa

Bike Motors - Käigukast, 2. osa (2)

Täna jätkavad dr. Neeme ja Karu välitöödega. Kas viiendalt saab otse esimesele, kas käiguga pidurdada tohib ja mis häält teeb suur BMW käigu sissepanemisel? Vaata ära ka saate teooriaosa, kus piilume ...