MOTORS24 TV

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Škoda Scala

Motors24 proovisõit - Škoda Scala(8)

Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972 (6)

Vaata videot loo lõpus!

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Kõik kordub. Nii, nagu ma kunagi koolipoisina käisin väga tihti Kopli liinidel oma isa puidutöökojas, sest seal oli oi kui põnev, siis nüüd on mul põhjust jälle täpselt samast uksest sisenema hakata, sest seal pole küll enam puidutöökoda, vaid Autoklassik restauraatorid ja taas oi kui põnev. Nii, nagu mu autoajakirjaniku tee alguses kümne aasta eest oli teiseks looks proovisõit värske Porsche 911st, on ka nüüd siin minu teine lugu Porsche 911st. Mitte küll tehasevärske, aga üsnagi värskelt restaureeritud ja ikka jäädavalt värske.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Ma ei ole küll vist päris porschefiil, sest mul pole kunagi ühtegi isiklikku Porschet olnud. Soovi on olnud küll. Kui 20 aastat tagasi elukaaslane mu juurest jäädavalt lahkus, läksin oma näruste säästudega Kadaka turule kindla sooviga Porsche osta, kuid 1994. aastal polnud seal ühtki. Just selline, klassikaline 911 on esimene, mis sellistel puhkudel silme ette tuleb. Enne Ferrarit, enne Lamborghinit. Ja mite ainult mulle. Ka mu vanaonu poeg Kanadas ostis 911 kohe pärast lahutust ning tuttavad on Euroopaski reisides silmanud ülivinge Porsche 911 Turbo tagaaknal kleepekat „Just divorced!“.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Kui ma oleks mõnes suurema riigi „Õnne 13“ seriaalis 21 aastat üht peaosadest kedranud, võibolla oleks ka see Porsche mul olemas, aga siin riigis saan piirduda vaid kiibitsemisega. Ja kui õige lähedalt kiibitseda, siis ei peagi olema mingi eriline porschefiil, sa lihtsalt hangud ja leiad iga poole meetri järel ümber auto liikudes uue vajaduse pilti teha tõdedes, et küll on ikka ilus auto!

Jah, see on seesama 911, mida suviti võib silmata Laitse lossi ees, kus teda võimalik härrasmehe-nädalalõpuks rentida. Kui midagi autodest üldse klassikaks nimetada, siis mida veel? Ja see on auto, millest võiks ükskõik millises väljaandes kasvõi iga nädal jälle uue artikli kirjutada. Tänaseni tootmises oleva 911 muutumatu väliskuju näitab, et sellest autost maailm ei tüdine.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

51 aastat tagasi toodi 911 Frankfurdi autonäitusel välja legendiks kujunenud Porsche 356 asendajana. Doktor Ferdinand Porsche soov oli, et järglane oleks midagi erilist, midagi – oi neid soove oli tal palju! Et oleks kiire, sportlik, aga ka usaldusväärne. Sotsiaalselt aktsepteeritud ja ka selline, et saaks igapäevaselt kasutada ning oleks vastupidav ja seda pikaealisena.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Dr. Porsche 25-aastane poeg Ferdinand Alexander ehk Ferdinand III, hüüdnimega Butzi oli 911 kere kujustajaks, ei saa jätta ütlemata, et mulle meeldib ka 356 väliskuju väga. See on üks neist autodest, mis Historic Rallye’del aitab kella ajalukku tagasi keerata. Mäletan seda naudingut, kui 2010 Elba Historic Rallye’l osalesin 1958 aasta MG MGA’ga ja meie lähim konkurent oligi 1958 aasta Porsche 356. Siiani on silme ees, kuis mägiserpentiine pidi üles rühkides lõi 356 tagatorust tuld välja!
Esialgse 911 (algselt 901, nüüdseks kuulub õigus kõigile kolmekohalistele numbritele, kus null keskel, Peugeot’le) kujus võib leida virvendust 356 väliskujustki.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Küll aga tegi Butzi 911le rohkem klaasipinda, auto on tunduvalt avaram ja ka mugavam. Lisaks pidu 911 olema 356st vaiksem. Mida vanem härra Porsche veel poja projekteerimise juures pidevalt jälgis oli, et golfivarustus pakiruumi ära mahuks!

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Ka 356 Carrera sportmootori asemele oli vaja uut mootorit. Sellega aitas dr. Ferdinandi õepoeg Ferdinand Piëch. Siin sai alguse kuuesilindriline lamamootor, taga asetsev ja õhkjahutusega, ikka nagu kunagisel eeskujul Volkswagen Põrnikalgi. Kuna vana Porsche üks soovunelm oli auto pikaealisus, mõtles sellele ka Piëch ja tegi mootorigi pikaealisele arengule avatuks. Ning esialgne kubatuur hakkas õige pea koos hobujõududega aina kasvama. Ketaspidurid lisati põhivarustuse nimekirja, käigukastiks sai kohe 5-käiguline manuaal.


Lamamootor andis küll vapustavalt madalal asetseva raskuskeskme ja ideaalse kaalujaotuse, kuid esimesed mudelid kannatasid siiski ettearvamatu juhitavuse ja vibava tagaosa käes. Seoses Ferdinand Porsche kõrgete nõudmistega arendati mudelit aina edasi. Täpselt nagu omal ajal ka 356-te. Algselt oli mootoriplokk alumiiniumist, meie proovitud autol aga juba magneesiumist.

Nii leiab varjastel mudelitelt 911 indeksi tagant erinevaid tähekombinatsioone. 911T ei tähenda turbot, vaid pigem 911Tavaline, 911Taskukohasem. 911S oli Super ja selle hind oli 356-lt ületulekul veidi shokeeriv. Hinnaleevenduseks tehti vahele ka 912, millel on neljasilindriline mootor, kuid tasapisi elujärje paranedes tuligi 1968. aastal 912 asendama 911T, mis oli esialgu 110 hj mootoriga ja odavamate juppidega kui 911S.

Kõnealune iludus pole ka puhtatõuline 911T, nimelt on tal S pakett ehk rohkem kroomi - laiad iluliiistud küljekarpidel ja ka sinakas-rohekalt toonitud klaasid. Ka konkreetse isendi sinepikarva värv oli eksperimentaalne. See siiski ei meeldinud publikule ja sellist värvi Porschesid on toodetud vahemikus 60st 100 eksemplarini.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972


Samuti on eksperimenteeritud kahe bensiinipaagiluugiga. Õige luuk asub ees vasakul tiival, taga paremal on mootorisse õli lisamise luuk ja kork. Kuna peamiselt Ameerika turule suunatud 911T-desse hakkasid rumalad omanikud õlipaaki korduvalt bensiini valama, kaotati varsti selline jaotus ära.

Antud auto on toodetud Saksamaal, sealt Ameerikasse müüdud, siis uuesti Saksamaale ostetud ja sealt juba meie teedele tulnud ning siin kaunilt restaureeritud. Kusagil oli auto päris sädelevalt kuldseks üle võõbatud, kuid Harri Tiidus leidis kullakihi alt õnneks sinepikarva tooni üles. Tegelikult päris lahe, kuidagi arhailise olemisega, nagu ka ülikõrged rehvid.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Veljed pidid samuti ferdinand Porsche soovil midagi eristuvat ja meeldejäävat olema. Sooviga pöördus ta hr. Otto Fuchs’i poole, kes disainis needsamad lilleõiekujulised kergmetallveljed. Autoringkondades said need külge nii lilleõie-, kui tuuleveskivelgede hüüdnime, kuid tänasel päeval kutsutakse samas stiilis välimusega velgesid Fuchs’i velgedeks. (Fuchs on saksa keeles rebane).

Salongi siseneda on hoolimata auto madalusest küllaltki lihtne. Istegi on väga madalal otsekui põrandal või suisa asfaldil, kuid hoolimata sellest väga pehmelt vetruv, nagu vaarema sohva. Külgtuge seljatugi ei paku, kuna aluspadi on niivõrd sissevajuv, oled ikkagi korraga istmes sees ja leiad igakülgset tuge. Kiirete kurvideni läheb selle autoga veidi aega. Esialgu ehmatab madal kliirens põhja Kopli liinide munakivitee vastu kopsides mu ära. Ootamatult suur rooliratas ning väga jäik ja põrutav vedrustus ei näita kuidagimoodi, et Ferdinandi soovi teha igapäevaautot, kuulda võeti. Tekib hirm, et ma lõhun harulduse kohe ära.

Salongis on tugevad seguaurud, tunnen nii bensiini kui õli. Midagi tuttavat vanast Zhigulist. Ja kõige rohkem üllatavad mootori hääled salongis. Kohati nagu GAZ 51-e meenutav undamine võtab kõrvad lukku. Ei midagi sportautolikku. Pika varre otsas oleva käigukangiga peab ka rahulikult ja kannatlikult käike vahetama, et hammasrattad ilusti hambuks ega raginat sisse ei viskaks.

Euroremonditud siledal teel hirmud kaovad ja autoga kohanemine läheb kergelt. Kui ikka vajutada, siis tema edasi kargab ka, mitte nagu samamoodi lõhnav ja sama aastakäigu Zhiguli. Iga järgneva kilomeetriga nauding aina kasvab! Kurvides istub väga hästi. Päris ringrajale me täna ei lähe, kus kuulu järgi siiski päris suurtel kiirustel kurvides sõit veidi kõhedaks võivat minna. Parajal kiirusel on kurvide läbimine just tänu madalale raskuskeskmele väga kindel ja pideva tagumikutundega heast pidamisest.

Selle auto roolis ei tunne mitte aukartust, aga tunned end olevat ajaloo sees. Uhkust tunned ka. Kuigi raadio on tehtud eritellimusel, omaaegse välisilmega Mexico koopia, täis tänapäevast tehnoloogiat, ei taha ma seda siiski mängima panna. Kui oleks vaid plaat 1972 aasta hittidega, siis küll. Näiteks Saksamaa 1972 aasta edetabelis nr. 7 kohal olnud Tony Christie „Amarillo“. Heh, ma olen seda ju isegi esitanud Maarja Küla heategevuskontserdil! „Hoian kindlalt rooli, tõesti muust ma nüüd ei hooli!“

KOMMENTAARID

erki 20. mai 2014  08:10 Ebasobiv kommentaar
Tamme lood on ülihea kvalitatiivse tasemegea sooritatud autoajakirjanduslikud meitriteosed. Soravad lugeda ja räägivad oma huvitava loo, millel on nii algus, keskpaik, kui lõpp kenasti ja süstematiseeritult olemas. Meenutavad veidi oma olemuselt Petrolicious-s üleval olevat kraami...

Mõneti lisaks ehk kvaliteeti ka, kui samasuguse loo räägiks ka videole juurde... 3 - 5 minuti formaadis.

http://www.petrolicious.com/this-porsche-is-forgotten-only-by-those-who-don-t-know
kala 20. mai 2014  10:40 Ebasobiv kommentaar
2min videot ja mitte ühtegi sõna?!
lohh 20. mai 2014  12:22 Ebasobiv kommentaar
Minu arvates Tamme videod ja muud meistri teosed on parajad soperdised. Tehku oma Õnne13 seepi edasi. Auto ajakirjanikuks mitte sobiv inimene. Kuidagi ei kutsu sellist üles haibitud jama lugema.
Poršš 20. mai 2014  18:54 Ebasobiv kommentaar
Legendaarne poršš. Kahju ainult, et mootor vale koha peal. Muidu võiks päris lõbus sõita olla.
to Poršš 24. mai 2014  19:48 Ebasobiv kommentaar
Mis mõttes mootor on vale koha peal??? Väga õiges kohas juu
Andres 1. juuni 2014  16:10 Ebasobiv kommentaar
Video võiks ilma muusikata olla. Muusika asemel kuulaks pigem häält mis masin teeb.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Motors24 proovisõit - Škoda Scala

Motors24 proovisõit - Škoda Scala(8)

Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(19)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(4)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

 
Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

 
Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

 
Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(18)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

 
Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.