Kui Mercedes-Benzi E-klassi versioonidest oli senini kõige võimsam E63 AMG (5.5 liitrine V8, 410 kw/557 hj, 720 Nm), siis nüüd on Brabus tuuninud selle auto veelgi võimsamaks.
Nimeks on tal Brabus 850 6.0 Biturbo ja see auto on on saadaval nii sedaan- kui ka universaalkerega. E63 5.5 liitrise V8 töömahtu suurendati 6 liitrini ja endiselt on mootoril 2 turbot. Tippvõimsus on nüüd 838 hj ja pöördemomenti kaks korda rohkem kui tavalisel E63 versioonil - 1450 Nm.
Esmakordselt ajaloos on Brabus võtnud kiire E-klassi ehitamisel aluseks V8 mootori - nimelt on Viimased kaks aastakümmet ja 4 generatsiooni Brabuse kiired E-klasse olnud V12 mootoritega.
Kapotialuseid ümberehitusi on päris palju: autol on Brabuse turbod, millel on suurem kompressoripool, samuti on autol uued kollektorid ning õhu sissevõtt. Auto on varustatud hästi voolavate metall-katalüsaatoritega ja väljalaskesüsteem on varustatud salongist nupust juhitavate ventiilidega. Nupust saab juht valida kas vaikse "Coming Home" režiimi või siis kõik V8 hääled valla päästva "Sport" režiimi vahel. Kõige selle võimsuse juures suudab auto täita siiski kenasti Euro VI saastenorme. Käigukastiks on Speedshift MCT 7-käiguline automaatkast. Loomulikult on autol Brabuse poolt tehtud ka uus nahksisu.
Kiirendamine 0-100 km/h võtab aega 3.7 sekundit, nelikveolisel 4MATIC versioonil kulub vaid 3.1 sekundit. Auto tippkiirus on sõltuvalt rehvide ja peaülekande valikust 300 kuni 350 km/h.
Brabus 850 6.0 Biturbo soetamiseks on kaks võimalust - kas tellida Brabusest endale valmis auto või siis viia neile oma E63, mis siis ehitatakse samadele spetsifikatsioonidele vastavaks.
KOMMENTAARID