Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
"preemiumfännidele" ei kõlba sellisega klubbi minna, naisega teatrisse, kinno, ja niisama kaubanduskeskuste parklates "hängida"...ei saa piisavalt feimi...renoo noh!
Kahju, et tänapäeval ohverdatakse juhitavus igasugu tilulilundusele. Aga eks mandub inimeste juhioskus, linnaautol nagunii pole juhitavus nii oluline ja elektrilised roolivõimud on nagunii saatanast. Muidugi peab ütlema, et renoo rool on piisavalt täpne, rattad keeravad kui rooli keerad, aga see tuimus ja tundetus keskosas kui maanteel sõidad, on kehva küll.
Aga mis hinda puutub, siis Renault on tõesti suutnud hinnad mõistlikul tasemel hoida- Ford näiteks on oma väiksemate autode hinnad nii mõttetult kõrgeks kruvinud, et ei mingit tahtmist neid vaadata.
Juhitavusel on juba ammu erinevad koolkonnad. USA ebamäärasusest Saksa täpsuseni. Lisame siia veel uute roolivõimude filter vahele. Ega prantslased pole nõelteravat juhitavust massiautodel kunagi harrastanud. Väike käte värinaruum on sees, et iga väiksemgi liigutus kohe autot ei pööra ja sõidutempo pigem mõõdukas.
Kui oled teatud koolkonnaga harjunud siis ei häiri.Teise pealt tulles muidugi tundub, et auto on jumalast vale.
Olen sõitnud tutika prantsuse autoga ja võin kinnitada et pole nagu midagi muutunud.See ebamäärasus on ikka alles.Ei saa ju öelda et edasiarengut pole aga midagi jahmatavat mitte.
Jah, keskasendis on rool tundetu ja erilise tagasisideta, otsesuunda just kõige ideaalsemalt ei hoia, samas rataste reageerimine roolile on kohene ja mingit kummivenitamist ei ole. Eks oma osa on tänapäeval elektrilises roolivõimus, mis ka fordid ära rikkunud. Peres kaks Renaulti, seega päris puusalt ei laksi.
Olen tegelikult hulgimalt sõitnud tänaste prantslastega. Üldiselt ei midagi hullu harjub kergelt aga värskelt sisse istudes on alati mingi flegma ja rahulikus tunda. Õnneks mitte päris sünteetika nagu mõnel aasialasel olen tundud.
Huvitav, mind isilklikult närviline rool jubedalt häirib. Oma autol elektriline roolivõim nii et võib käed lahti sõita lausa august läbi - auto suunda ei muuda. Rooli on vaja keerata suuna muutmiseks mitte suuna hoidmiseks. Väga raske on sellist autot tänapäeval leida kuna mina räägin 15a vanusest sakslasest.
Ta siiski peab kohene olema, muidu on selline vana mosse efekt, kus keerad 20 kraadi siia-sinna, aga auto ikka otse. Kõige paremini tunnetab erinevust siis, kui näiteks hüdraulilise roolivõimendiga fordist istud renoo sanga- siis saad aru küll, miks ford hea oli.
Minu näitel rooli reageering on kohene aga mahe ja sujuv. Ma võib rooli 1 kraad keerata ja auto hakkab suunda muutma aga teeb seda rahulikult ja mahedalt, mitte ei karga kohe 10-15 kraadi teise suunda. Et mulle siis niiöelda ei meeldi kiired orolid kus rooli keeramisele järgneb ebaproprtsionaalselt suur suuna muutus.
Kõige tähtsam on tunne kuidas rattad asuvad. Ehk ei ole mingit viivitust vahel rooli keeramise ja suunamuutuse vahel. Ega kulgemisel see ei häirigi aga kui näiteks ringil või moodsal rahunemispõikel tahad võimalikult täpselt ja sirgelt sõita. Kiiresti muidugi ka siis tunned vahet kui kui oled teravama autoga harjunud ja kasutad pehmemat.
Muidugi eks nõuka ajalugu pakub igasugu roole. Viimased paar proovimist on lõppend kiirest loobumisega. Ei saa aru kuidas omal ajal sai sajaga lasta. Kusjuures mul isegi kogemus sama autoga ja vahepeal polnud erilisi läbisõite. Neli aastat hiljem oli 70 esimesel päeval kasutatav kiirus aga enne sada sees. Teine sada kilomeetrit jah sai juba üldisesse liiklusvoogu.
Vastupidine vahetus oli samuti huvitav kui sõbra poeg roolis teeservast teeserva sirgel. Käed kogu aeg käisid. Kusjuures ka läänekas oli sel hetkel tegelikult ikka vana mitte ei olnud tegu 30 aastase vanusevahega tehnikaga.
Vaadates auto mootorit -1,3 ja 4 silindrit. Oleksid võinud 3 silindrilise 1 liitrise teha, oleks kütusekulu kukkunud alla5l/100km, hind kukkunud vähemalt 1000EUR , CO heitmed alla 100, aga sõiduomadused jäänud samaks.
Kes sellist autot ostaks, seda ei huvita rooli lõtkud, pidurite ega amortide pehmus. 4 ratast, katus, odav igapäevases kasutuses. Ka ostuhind on ju odav
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.
Nagu Toyotadel kombeks ...
KOMMENTAARID (18)