MOTORS24 TV

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(6)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(33)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

KOMMENTAARID (52)

Tagurpidi 4. november 2019  22:10 Ebasobiv kommentaar
Autotööstus ei ole sisuliselt 50 aastat kuskile arenenud, pigem taandarenenud, kuna auto täidab enda ülesannet ikka samamoodi, ainult tootmine on läinud oluliselt ressursimahukamaks, mida ei kompenseeri mitte kuidagi ka mõnevõrra väiksem kütusekulu. Kuna autod on raskemad, siis lõhuvad need teid rohkem ja igasuguseid kuludetaile kulub rohkem. Huvitav mida inimesed sellest arvaksid kui 1960date 12 kg tippjagrattad kaaluks täna profitasemel 20 kg ja oleksid varustatud mittetarviliku tehnoloogiaga?
kiidukukk 4. november 2019  22:20 Ebasobiv kommentaar
Mida kõike sülg suhu toob? Kas natuke üle ei pinguta? Stiilinäited: tagumisel istmel on tunne justkui mõnes eralennukis (ei ole usutav et tegelane väga paljudes isegi mõnedes eralennukites on reisinud) ning esiistmed on jutu järgi sellised et kui kellelegi ei sobi, siis sel inimesel peab olema viga küljes (rõvedalt ebaviisakas ja ülbe)
Dt 5. november 2019  05:39 Ebasobiv kommentaar
Esiistmetel on 30 võimalust sättida, seal leiab isegi Qasimodo endale sobiva asendi.
. 5. november 2019  07:32 Ebasobiv kommentaar
Kindlasti on selline auto vajalik neile, kes linnas üksinda tööle sõidavad või emme oma 1- 2 last hommikuti lasteaeda viib ja pärast päev otsa kaubanduskeskusi kammib. Kindlasti ei osta sellist autot inimene, kel igapäevaselt vaja 5- 7 inimest 100- 200km kaugusele sõidutada. Üldiselt tegu eestlase jaoks sama mõttetu ameerika jamaga nagu ka hälloviin, mida meile vägisi püütakse peale suruda.
Kuhu superluks teenindus siis kadus? 5. november 2019  11:59 Ebasobiv kommentaar
Experience complimentary pickup, delivery and a loaner Lincoln when your vehicle needs service.

Kõva asi see bläk leibl küll aga eestis teenust ei saa, maksad aga ei saa.
c.s 5. november 2019  15:43 Ebasobiv kommentaar
toll 10%+km 20% + tüübikinnitus ja 30 k müügikasumit lisaks
Aga auto on tõesti hea, mitte nagu rohepestud eurooplased !
Aulemb 5. november 2019  20:34 Ebasobiv kommentaar
Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Kui see on linnamaastur, siis milline on päris maastur?
Suburban 5. november 2019  21:22 Ebasobiv kommentaar
Paljud võiks oma kännust ikka osata kaugemale vaadata. Selge see, et Lincoln pole antud auto loomisel silmas pidanud meie turgu, siiski ikka USA koduturgu. Vahemaad, teedevõrgustik, teed ja maanteed on USAs hoopis erinevad sellest mida meil võimalik kohata.
Lisaks võiks mõista seda, et inimeste soovid ja vajadusel on erinevad. Pereinimesed teavad väga hästi seda, et kasvõi juba pererahu huvides on viieliikmelise pere puhul kolm istmerida väga hea lahendus. Kui nüüd soovida ka seda, et kõigil oleks mugav ja ka vajadusel jääks ruumi pagasile, siis tundub taoline Navigator väga mõistlik lahendus. Nt Escalade on siinkohal oma kitsa kolmanda istmereaga ja üsna olematu pagasiruumiga parajalt poolik lahendus. Muidugi on nii Navigatorist kui ka Escaladest olemas pikema kerega versioonid.

Oluline on ka juhi mugavus ja taaskord inimesed on üsna erinevad. Pikkus, kehaehitus ja muu (probleemid seljaga jne), kõik mängib rolli. Üldiselt ei osta uusi autosi varajases nooruses inimesed, asjad on ikka vastupidi, eriti kallite autode puhul. Ise olen 183-184 cm pikk, kaalun ca 75 kg, kuid kõige mugavam istumisasend on selline, et nt 7-seeria BMW-s üksi täiskasvanu minu taha istuda ei soovi, mugav oleks siinkohal pikem L kere.
Seega jõuamegi selleni, et kui on võimalust, siis miks mitte osta Navigatori taoline auto milles kõik reisijad ennast mugavalt tunneksid, on neid siis üks, kaks, neli või kuus. Ja kui sellist võiamlust pole, siis tulebki leppida paratamatusega ja viiekesi kuskil Octavias kannatada.
Linc ei ole pereauto 5. november 2019  23:08 Ebasobiv kommentaar
Midaiganes see auto tahab olla, siis Usas on pigem Van see, mis mõeldud suurema grupi vedamiseks. Kindlasti mugavam ja rohkem ruumi ning sisse-välja saamine oluliselt parem. Ei ole mõtet siin arutada nagu jube hea suurpere auto. Ning kui saatejuht tahab magada autos, siis jällegi on Van tagaiste võimalik talutavaks voodiks muuta. Aga kindlasti mitte sellel.
Jack 6. november 2019  00:28 Ebasobiv kommentaar
Meil peres 5 last ja plaanime millegi sellise ostu. Bussilaadne toode on välistatud, sest bussijuht olla ei soovi. Euroopa turu masinatest pole midagi võtta, kõik on seest väiksed. Ainus mida EU turult võtta on Disco 4 koos kolmanda reaga, aga seal peale väikeste laste ei istu keegi ja kui istmerivi kasutusel, siis titevankrit taha ei topi edukalt. Pika kerega Suburban, Escalade või siis see Lincoln on täitsa okeid olemuselt. Kolm rivi istmeid on kasutusel ja titevanker läheb näiteks ilma lahti võtmata hopsti kolmanda istmerivi taha rataste peal. Lisaks on ka kolmas rivi istmeid tõeliselt kasutatav ja paar neljajalgset sõpra mahuvad ka veel salongi vabalt ära.
Dt 6. november 2019  05:40 Ebasobiv kommentaar
See konkreetne Linc on lühike kere kahjuks, titevanker läheb sinna võibolla kokkuklapituna.
to Jack 6. november 2019  11:41 Ebasobiv kommentaar
küsimus on kui pikki otsi üldse autoga sõidetakse. Ma kahtlen, kas selle Lincolniga on sõita parem kui korraliku varustuega väikebussiga. Praktilise poole pealt on see Lincoln üllatavalt vähe mahutav auto. kõrge põhi ei jäta salongi kaugeltki niipalju ruumi kui on väikebussis. koogutava, õõtsuva ja kurvides kalduva kõrge kliirentsiga maasturiga sõita ei ole reaalsuses üldse juhi koha peal väga meeldiv. Mul on olnud LC V8 pikalt ja no see ei ole hea auto. Viimane maastur oli tavaline Jeep Cherokee kõige luksim variant ja no igapäev sellise masinaga sõita on ikka suht nadi. Seega mul ei ole küll usku, et Lincolniga ise sangas olles hea sõita on - esmaemotsioon võib olla hea, et pehme ja vaikne ja sujuv, kuid hakka sellega iga päev liikuma ja varsti eelistad iga kell kasvõi jala käimist sellisele autole.

Sellise luksusmaasturi kasuks räägib ainult välimus ja ülbe auto maine.
eelmisega nõus 6. november 2019  12:13 Ebasobiv kommentaar
Kui võrrelda kõrge katusega Van-i ja seda monstrumit ja eesmärgiks on suure grupiga mugavalt sõita pikka maad, siis kindlalt Van. Räägime siis aint Usa masinatest. Antud aparaadis ei saa püsti seista, sisse-välja liikumine ei ole võrreldav Vaniga, jpm. Tahaks näha kas on olemas mõni rendifirma maamuna peal kus pakutakse selliseid monstrume inimestele grupisõidu lahendusena. Siiski on Van see, mis paremini ülesannet täidab.
Suburban 6. november 2019  22:46 Ebasobiv kommentaar
Taaskord tuleks näha asju laiemalt ja mitte ainult oma mätta otsast, seega ka teha vahet perekonnal ja nähtusel, mida saab iseloomustada sõnadega suur grupp. Selge see, et Van on praktilisem ja eesmärgikohaselt lihtsamini kasutatav, kuid nagu Jack kirjutas, siis Van on bussilaadne toode ja seab seeläbi auto kasutusele omad piirid.
Kui tõesti vaja pea igapäevaselt vähemalt kuute inimest autos vedada, siis loomulikult tunduks Van olema esimene valik, samas kui autot kasutad pereautona üldjuhul vaid nädalavahetusel ja muul ajal on vaja autoga ka muid sõite teha ning endast viisakas mulje jätta, siis Vaniga seda ikka teha ei taha. Üks tuttav kasutab V-klassi Mercedest, küll tõesti eesmärgikohaselt (transfeerid ja muu taoline), kuid vaatamata kallile hinnale on autol väga selge tarbesõiduki maik küljes.
Seega kui on olemas võimalus taoline auto osta ja on olemas soov aeg-ajalt (ehk rohkem kui kaks-kolm korda aastas) perega mugavalt ja stressivabalt sõita, siis paremat varianti kui selline suur raamil maastur ikka ei leia. 2018 aastal müüdi USAs sääraseid autosi (Navigator, Expedition, Tahoe, Suburban, Escalade, Yukon) kokku ca 365000 tükki. Eks Navigatori võtab see, kellel ikka rohkem raha ja soovi luksuse järgi. Muul juhul on nt Suburban ja Expedition ka väga head alternatiivid.
R 7. november 2019  11:50 Ebasobiv kommentaar
See ongi The Ultimate show off.
Kunagi oli artikkel sellel järjest suuremaks minevate
Autode teemal ja tollal Escslade oli selle tipp. :)
to Suburban 7. november 2019  12:44 Ebasobiv kommentaar
Sa ütled, et: "Seega kui on olemas võimalus taoline auto osta ja on olemas soov aeg-ajalt (ehk rohkem kui kaks-kolm korda aastas) perega mugavalt ja stressivabalt sõita, siis paremat varianti kui selline suur raamil maastur ikka ei leia". - Kuule, kui sul on vaja kord kuus näiteks kuuekesi sõita ja muul ajal pead kannatama sellise masinaga ise roolis olles sõitmist - valdavalt veel linnakeskkonnas - Selle masinaga ei ole igapäevaselt hea sõita. kõik on ebamugav, kuskilt läbi ei mahu, parkida on raske, järske süstimisi ja keeramisi on teha kehva. sisse-välja on ronida kehva - mis jutt see on, et paremat alternatiivi ei ole? veoautolaadne maastur ei saa kunagi olla mugavam ja parem kui normaalkliirentsiga auto - teedel sõitmiseks.
BlaBla 7. november 2019  12:57 Ebasobiv kommentaar
USA tänavad, parkimismajad, tanklad jms ongi sarnaste veoautode laadsete veerevate stuudiokorterite jaoks disainitud. Minge kolige usasse kui ilma sellise asjata elada ei oska. Siin euroopas ei ole see mugav igapäevaselt. Jah iste võib olla mugav aga kui sa tegelikult ei sõida usa stiilis tuhat km jutti mööda sirget hiway ja homme sama palju, siis muud mugavused on altuaalsemad.
väike vend 7. november 2019  13:31 Ebasobiv kommentaar
oehhh. Need, kes selliste suurte masinatega igapäevaselt liiklevad, kiidavad taevani ja saavad igas olukorras hakkama. Ja need, kellele ei meeldi, neavad maapõhja ja tunnevad, et isegi lennuväljal on kitsas.

Olen 191 pikk ja üle 100kg ja olen 5a pealinnas Ford Expeditioniga sõitnud (2m lai, 2m kõrge, 5,2m pikk). Lasen isegi ühel lubadeta tuttaval sellega õppesõitu teha, pole veel kellelegi otsa sõitnud. Plaanin samas Expeditioni Suburbani vastu välja vahetada või Suburbani lihtsalt kõrvale osta. Ning minul ei ole kitsas, veokitel ja bussidel ei ole ka kitsas. Kõige kitsam on nn normaalmõõdus linnamaasturite omanikel, kes oma autode gabariite ei tinneta.

Mis eurobussidesse puutub siis võta üks ja viska teist, peaaegu. Pidin paar suve tagasi 10 min 9-kohalise Renault Traficu keskmises istmereas istuma. See oli nii kitsas et istmele ei mahtunud ei otse ega viltu, ainult kas istmele pikali või siis jalad lakke. Kõigele lisaks lõikas istumisasend ära ühe jala verevarustuse ja jalg paisus 2x jämedamaks kui teine.

Olen olnud nii Suburbani kui ka sõltumatu tagasillaga Navigatori roolis ja mõlema kolmandas istmereas. Ruumi on laialt ning sisse ja välja saab hõlpsalt. Super autod et perega laadal käia. Suburbaniga saab igast jama ka koju vedada. Ameerika bussid on ka toredad, kuid ainult maanteel. Maastur aga läheb ka sinna, kus teid ei ole või on nad väga aukus ja künklikud.

Üks pluss veel: suure autoga pole käru vaja. Tahad kive, oksi, küttepuid jms vedada, istmed maha ja laeni salong täis. 5.2m autosse lähevad 2m latid otse ja 2.5m diagonaali sisse. Suburbanisse 2.5 otse ja 3 diagonaali. kaubaruum on 1.4 lai kõige kitsamast kohast ja 1.0 kõrge. laadimisava 90cm kõrge. 160kg asfaldilõikur läks püsti sisse.

PS. Mul on sõiduauto ka. See on madal aga veel pikem.
to väike vend 7. november 2019  13:48 Ebasobiv kommentaar
kui just tõepoolest on lapsepõlveunistus olnud saada bussijuhiks või rekkajuhiks :) laske käia.

kuna ma ise olen noorukina karti sõitnud, siis mina ootused autole on tõenäoliselt hoopis teised. auto peab olema reageerimisvõimeline igas suunas ja kiiruses. Alati on eelis madalal raskuskeskmel, kergemas kaalus ja väiksemates mõõtmetes. noorikna maalapsena tegin ka tööd Belaruss traktoriga ja iga maastur mille rooli ma istun, meenutab mulle Belarussi. Seda siis kui ise roolis istuda. kaasreisijana on istuda pehmes usa maasturis ok - ainult välja-sisse ronida on sitt.
mnja 7. november 2019  14:18 Ebasobiv kommentaar
Pole T1 parkimismajas ise käinud aga nii palju, kui kuulnud olen, siis selle Navigatoriga võiks seal "lõbus" manööverdada olla. Olgem ausad, linna inimesele on see ikka 100% eputamise pill. 150 000 eurise masinale vast ei lae ka puid ega lõikureid peale, nii et see praktilisuse osa on sellel masinal ikka kena 0. Lisaks kütusekulu linnas ummikutes törtsutades on ka vast meeletu, kuigi selle masina ostjale see kindlasti korda ei lähe.
Kokkuvõttes on see auto nagu ilus aga loll naine...vaadata ainult hea...
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(33)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(6)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(1)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(16)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine(15)

Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...

 
Tehnika TV - Sony Xperia 5

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Sony on tagasi uue ja sileda telefoniga, millega saab muuhulgas filmida nii nagu kinokaameratega. Kuidas see päriselt õnnestub, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass(11)

V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"(2)

Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+(3)

Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.  Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak(29)

Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad(2)

Tänases saates selgub muuhulgas, miks droone enam vaja pole ja kuidas 360 kraadi ulatuses nägevast Insta360 One X-st kiirelt Insta180 One X teha.

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS(3)

Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...

 
Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.

Motors24 proovisõit - Škoda Scala

Motors24 proovisõit - Škoda Scala(21)

Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(21)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

 
Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller(1)

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(5)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

 
Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

 
Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...