MOTORS24 TV

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa (1)

Märtsikuu Digist saab lugeda pikemat lugu robotimuritest. Kolm neist võistlejatest – iRobot Roomba i7+, Vorwerk Kobold VR300 ja Dyson 360 Eye on tänases saates laual.

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny (16)

Pisike Suzuki Jimny on läbi aastakümnete pakkunud sõidurõõmu inimestele, kellele meeldib väikese maasturiga metsavahel, mudaaukudes ja liivaluidetel ukerdada. Ja kuigi uus Jimny on täesti uus auto, millel on ...

Motors24 proovisõit - Lexus ES 300h

Lexus pole esiveolist ES-i varem Euroopa turul müünud. Aga nüüd, kui ka Toyota Camry on Euroopasse tagasi tulemas, otsustati ka Lexus ES Euroopasse müügile tuua. Ja uudis on ka see, et uus ES vahetab välja ...

KOMMENTAARID (41)

Mõttetud teemad! 13. märts 2019  20:59 Ebasobiv kommentaar
Selliseid veoskeemide ja kütuseteemaliste kritiseerijad on tavaliselt tavasõitjad, suvatorujürid, rullnokad, kelle kitsas maailmapilt koosnebki vaid sellest, mida ise parasjagu eelistab ja omab. Pole kordagi kuulnud, et vaidleks neil teemadel autodest jagavaid elukutselisi rallimehi, insenere või kompleksidest vabad autode testijad. Kasvage suureks ja arendage aju, kui teil üldse selline asi olemas on seal peakolus!
elukutseline 13. märts 2019  21:14 Ebasobiv kommentaar
kas oled mõnd elukutselist autospetsialisti rääkimas et civic on sama klass nagu lexus. täiesti erinevad asjad.
Kuulge spetsialistid 13. märts 2019  21:35 Ebasobiv kommentaar
Tehke endale asjad ikka selgeks. Esivedu sai alguse Minilt. Ning seda väga lihtsal põhjusel. Saada salong mahukamaks kuna mootor rist. Täna valmistatakse esiveolisi massilisemalt kuna see on tootmise mõttes soodsam. Vähem erinevaid kinnituspunkte mis teevad tootmise pikemaks ja kulukamaks. Kütusesääst on täna teema millele pannakse kõvasti rõhku aga esiveoline pole kindlasti kergem ja keskkonna sõbralikum kui tagaveoline. Nelikvedu on muidugi raskem ja seal ka komponente rohkem mida tuleb liigutada ja sellest ka suurem kütusekulu. Mis puudutab viimast Type R siis see auto on algselt ehitatud neljarattaveoliseks aga see oleks kergitanud hinda ja kaalu. Ning sellepärast loobuti neljarattaveost. Ja ma ei mõista miks Lexuse puhul üldse nii palju soiguda juhitavusest? Kas te pole siiani aru saanud kes on Lexuse/Toyota kliendid? Inimesed kes ei huvitu viimasest tehnikast, juhitavusest autosõidust. Need on autod neile kes tahavad vastupidavat liikumisvahendit mis telepordiks emotsioonitult kedagi kuhugile. Need on nagu telefoni maailmas kettagatelefonid. Millede funktsiooni ainult helistamine. Nii on ka Toyota/Lexusega.
B 13. märts 2019  22:00 Ebasobiv kommentaar
Loeb ju toode ja selle müük. USAs on ES ja GS alati kõrvuti müügis olnud (ES tuli müüki varem). ES on paremini kaubaks läinud. Võrdleme kolme mudelit, IS hind alates 38K taala, ES hind alates 39K taala, GS hind alates 46K taala. Müük nt vastavalt 2016, 2017, 2018: IS ca 37000/26000/23000; ES ca 58000/51000/48000; GS ca 15000/8000/6500.
Seega, kui on turgu esiveolisele ES-ile, siis seda ka toodetakse, vaatamata sellele, et mõne maailmavaatega see kokku ei lähe.
to:kuulge 13. märts 2019  22:10 Ebasobiv kommentaar
täpselt õige. esivedu = mini ja edaspidi hakati seda odavatele väikeautodele panema.õigustatud. saab kokku hoida kaalu, jalajälge ja kütusekulu. ühesõnaga odav ja lihtne. civic ongi mini aga lexus ei ole mini.lexuse klient ei taha olla odav. mis mõte on maksta lexuse (st luxuse) hinda ja saada oma raha eest odavat lahendust
Kel jõud, sel õigus! 13. märts 2019  23:20 Ebasobiv kommentaar
Mis te arvate, et muudate maailma sellega, et ruigate siin oma eelistusi, kes mida targemaks peab jne. Fakt on see, et kedagi autotööstuses ega suures massis ei koti miskid teemad veoskeemidest ja kütustest. Sellised pseudeteemad lähevad korda vaid primitiivsetele primaatidele.
Teen ettepaneku sellistele põhimõttelistele saagijatele omavahel kokku saada ja üks korralik klohmimine ära pidada, sest muidu nagu näha vaikus majja ei saabugi. Käib üks lõputu aasta kümneid üks ja seesama vaidlus ja ärapanemine teemal "Mul on parem, kui sul"
to diisel on jõle 14. märts 2019  10:24 Ebasobiv kommentaar
Sinu jaoks on vist jah ka linnatänavad pmt nagu ringrada...
Väga lambi võrdlus ikka tuua mingi ringraja aeg võrdluseks...kas märjal või lumisel linnatänaval, kus reaalselt autod ka sõidavad eks, on ka type r võimekam võrreldes mõne 4-veo skeemi masinaga?
wigur 14. märts 2019  13:18 Ebasobiv kommentaar
Tihedas linnaliikluses tööle-koju ukerdamiseks ei soovi tagavedu. Maanteel sõitmiseks eriti lumisemal teel möödasõiduks ei soovi tagavedu. Ehk siis minu meelest on esiveoline auto palju stabiilsem ja turvalisem normaaltingimustes sõitmiseks. Nüüd tuleb muidugi keegi, kes väidab, et kui auto hakkab käest minema siis tagavedu töötab loogilisemalt. Aga ära siis aja masinat nii, et ta käest ära läheb. Et siis õigustsus, et kui mingil kiirusel esiveolisega oleks kraavi sõitnud siis tagaveolisega veel päästab ära?`No sa oled ammu ületanud selleks ajaks normaalse sõidukiiruse. Ju siis seetõttu ongi nii palj õnnetusi tagaveolistega, et inimesed ei tunneta ohtu ega füüsikaseaduseid.
diisel on jõle 14. märts 2019  14:26 Ebasobiv kommentaar
no aga ongi nii, et kui valida on kas esi- või tagavedu, siis pigem on sõiduautode korral argumente rohkem esiveoliste kasuks. Seega las see ES olla esiveoline. kedagi ei koti ja nagu näha, siis isegi USA-s ei ole see kedagi kottinud.

keegi pole vist väitnud, et nelivedu ei oma mitmetes tingimustes eeliseid. Samas tavatingimustes (aastaringi) pole nelivedu vajalik, tõstab hoolduskulu, kütusekulu, auto kaalu, kärbib kiirendust jms

1983 aastal edestas Lancia Rally 037 tagaveoline ralliauto näiteks konstruktorite karika arvestuses Audi Quattro tiimi. Ka siis oldi kindel, et tulevik on rallis ikka neljaveoliste päralt, aga Lancia suutis teha ka siis legendaarsel B grupi rallikate ajastul nii hea tagaveolise, et see suutis siiski mõnigast konkurentsi pakkuda.

Civic Type R on meistriteos, kus tõepoolest taheti teha neliveoline, aga saadi aru, et seda pole vaja.
.... 14. märts 2019  14:37 Ebasobiv kommentaar
Ka esiveoga peab oskama kriitilistes oludes sõita, mida paadunud tagaveofännid kahjuks ei oska, sest pole kogemusi esiveoga nii palju, kui tagaveoga. Bemmidega on tohutult avariisid olnud, kus juhid hindavad omi võimeid üle ja usaldavad bemmi juhitavust jne. Kogenud juhid, ükskõik millise veoskeemiga ta ei kulgeks, ei võta asjatult riske, mida kogenematud alatasa teevad, arvestamata füüsikareeglitega. Ei ole olemas ühtegi autot veel loodud, mis oleks üdini täiuslike sõiduomadustega. Ka need megakallid superautod on uljate juhtide käes rusudeks sõidetud, koos ajupuudeliste juhtidega, rääkimata siis tavasõidukitest.
Tagatargutajad 14. märts 2019  16:19 Ebasobiv kommentaar
Civic jms mikromootoriga autod võivadki olla esiveolised kuna mootor on pisike ja saab esiveo skeemi kasutada. Ega riisirakett rohkem vajagi kui rida4. Kui autol on korralik V8, siis vist esivedu sinna teha oleks ebard igaljuhul. Võimalik et ma eksin kuid vist pole tehtudki
Andres to diisel on jõle 14. märts 2019  17:47 Ebasobiv kommentaar
Lancia 037 võit ühel hooajal AUDI Quattro üle saavutati üsna arvestatava reeglite väänamisega - Rootsi ralli jäeti vahele, Monte Carlos venitati stardi aegadega ja isegi käidis libedamaid kohti soolatamaspeale Audi meeste läbi sõitu, asfalti rallidele toodi äkitse mitu autot rohkem starti koos jokkerpilootidega jne. Tänasel päeval saaksind nad pika puuga kotti.
Mis esiveolisesse Lexusesse puutub, siis mul ükskõik. Drifti mehed ja rehvipõletajad - BMW on endiselt vabalt saadaval, nii uue kui kasutatuna. Uue Lexuse ostja ei soovi ei rehvi põletada ega driftida, tema hindab mugavat ja vaikset sõitu ja võimalik, et isegi ei tea, kas ta auto on esi v taga v neliveoline. Samuti üsna tõenäoliselt ei ole tal aimugi, et Lexus ja Toyota omavahel kuidagi seotud on, veel vähem kotib teda see, et tema uus ES 300H on lähisuguluses Toyota Camriga. Mis siis! las olla! inimene, kesostab Camry lihtsalt ei suuda endale lexust lubada. Nii lihtne see ongi. Lexust ei osta klassikalises mõttes autoinimene, kuigi kindlasti on erandeid.
päikest
eksid 14. märts 2019  17:52 Ebasobiv kommentaar
Ameeriklastel esiveolised v8 täitsa ajaloost olemas.
Ehk ei pea noorele poisule õpetama internetti iseseisvalt kasutama, et ise üles leida, mis täpsemalt!
to eksid 14. märts 2019  21:20 Ebasobiv kommentaar
mine õpi kirjutama. täna on emakeelepäev. mitte midagi ei saa sinu 2. lausest aru.
kuskil lombi taga ongi need esiveolised v8 olemas ja seda võis arvata aga seal on igasugu jura tehtud. meil siin vaevalt selliseid ebardeid palju on ostetud. juhul kui sa kuubal ära käid, kas siis hakkad meid õpetama nende lemmik autodest? nagu ma ütlesin et maailmas võibolla igasugu ebardeid ja ma ei viitsi kogu internetti läbi kammida. las olla erandeid, nagunii kuskil tehakse mingeid x-asju
wigur 14. märts 2019  22:04 Ebasobiv kommentaar
Tagaveoline auto kiirendab paremini. Aamen. Kui auto mõeldud kiirelt sõitmiseks siis muidugi tehakse tagavedu. Mis aga vanadesse autodesse puutub siis mootorid olid algselt rohkem pikad kui laiad ning loomulikult oli mootor pikupidi aiste vahel ja sealt veel pikk käigukast ja polnudki muud kui kardaan tagateljele ja sealt jõud ratastesse. Kui aga tehti mootorid ja käigukastid väiksemad siis avastati, et selle kupatuse saab risti aistevahele tõsta ja siis on väga hea just esirattaid vedada.
to wigur 14. märts 2019  22:28 Ebasobiv kommentaar
jutt õige. lihtsalt tahaks lisada et mitte aint vanad autod ei ole tagaveolised. tesla model s ei saa esiveolist. kuigi see oleks puht füüsiliselt ülimalt lihtne valmis teha...
seda et 14. märts 2019  22:31 Ebasobiv kommentaar
kui ma ei eksi siis mitte ühtegi tesla versiooni ei pakuta esiveolisena. ja need tesla raketid on juhitavuse ja sõidumugavuse poolest väga-väga paljude arvates üle prahi.
KKKK 15. märts 2019  13:08 Ebasobiv kommentaar
Kisub juba väga offtopicuks, aga Tesla Model S sõidumugavus (kaasreisijana) arvestades hinnaklassi on küll mannetu, jäädes alla ka näiteks sellele samale ES300h-le.
Tesla vs ES300h 15. märts 2019  15:28 Ebasobiv kommentaar
Tesla on jah veel liiga noor auto, selgelt friigi auto, ka staatuse- ja võibolla mingis mõttes ja tueviku massiauto sümbol. ka teerajaja.

kiirendus hea, samas raske mass räägib vastu nii pidurdamisele ja ka kurvide läbimisele. viimast toetab samas madal raskuskese, mis on saavutatud akude ühtlase jaotusega.

Teslal on natuke nagu prototüübi või katsemudeli mekk mann....pole nagu lõpuni välja arendatud auto.
to: KKKK 15. märts 2019  16:26 Ebasobiv kommentaar
tesla model s olen sõitnud aga veel ei ole sellises lexuses istunud, kus puuduks vibratsioon. igal lexusel on sisepõlemismootor, millest tahestahtmata tuleb mootorimüra ja -vibra. siinkohal heitgaasidest ei räägi.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa (1)

Märtsikuu Digist saab lugeda pikemat lugu robotimuritest. Kolm neist võistlejatest – iRobot Roomba i7+, Vorwerk Kobold VR300 ja Dyson 360 Eye on tänases saates laual.

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny (16)

Pisike Suzuki Jimny on läbi aastakümnete pakkunud sõidurõõmu inimestele, kellele meeldib väikese maasturiga metsavahel, mudaaukudes ja liivaluidetel ukerdada. Ja kuigi uus Jimny on täesti uus auto, millel on ...

Inbank ja auto24 tõid turule uuendusliku autovahetuslaenu

Inbank ja auto24 tõid turule uuendusliku autovahetuslaenu (6)

Inbank ja automüügiportaal auto24 pakuvad alates käesolevast nädalast Eesti laenuturul uudset 3-kuulise perioodiga autovahetuslaenu, mis annab autoostjale võimaluse endale uue sõiduki soetada juba enne ...

Tehnika TV - Samsung S10

Tehnika TV - Samsung S10 (2)

Sedapuhku on Samsungi uusi tippmobiile kolm – S10e, S10 ja S10 Plus. Aga millise neist ostma peaks?

Tallinna motomessil toimub põnev motosportlaste mõõduvõtt

Tallinna motomessil toimub põnev motosportlaste mõõduvõtt

Laupäeval, 9. märtsil peetakse Eesti Näituste messikeskuses toimuva motomessi Tallinn Motor Show raames Eesti motospordistaaride meelelahutuslik võistlus "Liivimaa parim ratsutaja", kus võistlevad enamiku ...

FOTOD. Tallinnas algas motomess

FOTOD. Tallinnas algas motomess

Fotod Tallinna motomessi pressihommikult ning esimestest tundidest. Tallinn Motor Show on Eesti Näituste messikeskuses Pirita teel avatud täna/reedel kella 18-ni, laupäeval kell 10-18 ja pühapäeval kell ...

Tehnika TV - Mobile World Congress 2019

Tehnika TV - Mobile World Congress 2019 (2)

Mobiilne maailmakongress MWC on taaskord läbi saanud. Mida toredat sellest meenutada, selgub saates.

 
Motors24 proovisõit - Citroën C5 Aircross

Motors24 proovisõit - Citroën C5 Aircross (10)

Kui enamus autotootjatest soovib valmistada võimalikult sportlikke ja hea juhitavusega autosid, siis Citroën on üks väheseid, kes ajab endiselt oma rida - nende omanäolise disainiga autod on alati pehmed ja ...

Eesti naised osalevad esmakordselt toimuval ülemaailmsel motonaiste sõidul

Eesti naised osalevad esmakordselt toimuval ülemaailmsel motonaiste sõidul

Esmakordselt ajaloos korraldavad naismootorratturid üle maailma ühissõidu Women Riders World Relay (WRWR), kus löövad kaasa ka Eesti naised. Tegemist on enam kui 50 riiki läbiva teatesõiduga. „2018. aasta ...

Bike Motors - restaureeritud M-72

Bike Motors - restaureeritud M-72

Musta numbri väärilisi kaherattalisi on ennegi Meelise juurest Motoremi töökojast välja veerenud. Sügisel valmis aga vahelduseks veidi suurem kolmerattaline militaarvärvi mootorratas. 

Tallinna motomessil toimuvad mootorikoolitused lastele

Tallinna motomessil toimuvad mootorikoolitused lastele (3)

8.-10. märtsil toimuva Tallinn Motor Show motomessi raames toimuvad laupäeval ja pühapäeval Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni boksis lastele ja noortele mõeldud sisepõlemismootori koolitused. Kiilimoto ...

Tallinna motomessil näeb 2000-hobujõulist mootorratast

Tallinna motomessil näeb 2000-hobujõulist mootorratast (3)

Eesti Näituste messikeskuses 8.-10. märtsini toimuval Tallinn Motor Show-l saab näha üht maailma kiireimat mootorratast. Super Twin Top Fuel klassi kuuluv kiirendusmootorratas, millel võimsust 2000 hobujõudu ...

Tehnika TV - KEF LSX

Tehnika TV - KEF LSX (2)

KEF LSX on üks väga ilus kõlaripaar. Aga miks sellest oli põhjust saade teha, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Chrysler Pacifica Hybrid

Motors24 proovisõit - Chrysler Pacifica Hybrid (20)

Chrysler Pacifica tuli turule küll mõned aastad tagasi - aga hea uudis on see, et seda toredat pereautot on võimalik nüüd osta ka pistikhübriidina.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

 
Tallinna motomessil loositakse välja Benelli mootorratas

Tallinna motomessil loositakse välja Benelli mootorratas

Motokauplus Motokaubad jätkab igakevadist traditsiooni ja tutvustab sel aastal vähemalt viit uut mudelit legendaarse Itaalia mootorratta tootja Benelli mudelivalikust. Tallinn Motor Show´l lähevad ...

Tallinn Motor Show'l on väljas uudne Worxpace PRO hooldusauto

Tallinn Motor Show'l on väljas uudne Worxpace PRO hooldusauto (2)

Uudne Worxpace PRO on mugav ja mobiilne töökoht tehnikat hooldavatele ettevõtetele. See on ehitatud Iveco Daily meeskonnakabiiniga ja 5100 mm telgede vahega raamauto baasil. Auto kolmeliitrine mootor arendab ...

Tehnika TV - Kaspar valib fotokat

Tehnika TV - Kaspar valib fotokat (2)

Uue ja hoolitseva omaniku pärast võistlevad Sony RX100 IV, Canon G1X Mark III, Canon G7X Mark II, Fujifilm X100F ja Leica D-lux 7. Kas ja kes võidab, selgub saatest.

VIDEO. Avaldati Ott Tänaku filmi uus treiler

VIDEO. Avaldati Ott Tänaku filmi uus treiler (2)

Täna avaldati 11. aprillil esilinastuva filmi „Ott Tänak – The Movie“ uus treiler, mis näitab, et film peaks kõnetama märksa laiemat publikut kui ainult rallifänne. See on inimlik lugu keerulise iseloomuga ...

Motors24 proovisõit - Kia ProCeed

Motors24 proovisõit - Kia ProCeed (11)

Kui Kia Ceedil muutus nimekuju, aga auto jäi endiselt viieukseliseks luukpäraks, siis kunagine kolmeukseline pro_cee’d on tänaseks transformeerunud sportliku välimusega shooting brake'iks ProCeed.  Mitte ...

Tehnika TV - ROLI Blocks

Tehnika TV - ROLI Blocks (2)

Miks peaks ühel MIDI-klaveril olema pehmed klahvid? Ja kuidas saab muusikat teha üleüldse ilma klahvideta asjaga, mis on pealt pehme ja vilgub värviliselt? Laual on Seaboard Block, Lightpad Block ja Loop Block ...

Motors24 proovisõit - Porsche Macan

Motors24 proovisõit - Porsche Macan (21)

Kui Cayenne on Porsche mudelirivisse kuulunud juba 2000ndate aastate algusest, siis väike Macan on omajagu värskem toode. Ja nagu elu on näidanud, oli tegu ühe vägagi eduka uue tulemisega, sest äsja uuendatud ...

 
Amperi garaaž - Reynard 903

Amperi garaaž - Reynard 903 (1)

Seekord räägib Lauri teile vahelduseks ühe "välismaise" vormeli loo, mis on Amperi töökojas uuestisündi ootamas ning ka Amperette projektiga on üht-teist toimunud. 

Ott Tänaku filmi piletid lähevad kui soojad saiad. Vaata filmi treilerit!

Ott Tänaku filmi piletid lähevad kui soojad saiad. Vaata filmi treilerit!

11. aprillil esilinastub kinodes üle Eesti film, mis avab ukse Ott Tänaku ellu ja rallimaailma telgitagustesse. Piletid esilinastustele jõudsid müüki vaid nädalapäevad tagasi ning suur osa neist on juba ...

Tehnika TV - Tõuksid lumes

Tehnika TV - Tõuksid lumes (1)

Asfaldil sõitis Gpad F3 päris nobedalt, aga kuidas on lood lumega? Lumes on veel Gpad Joyride, Dualtron Ultra ja King Song 16S. Keda aga elekter ja lumi ei huvita, saab võrrelda kahe kaamera ja ühe ...

Motors24 proovisõit - Mercedes C 200 4matic

Motors24 proovisõit - Mercedes C 200 4matic (24)

Kui C-klassi väline kosmeetiline uuenduskuur on olnud üsnagi tavapärane, siis auto seest võib leida nii mõndagi uut.  Uuendusi on ka mootorivalikus - C 200 tähendab nüüd 1,5-liitrist turbomootorit.  ...

Tehnika TV - OnePlus 6T

Tehnika TV - OnePlus 6T (1)

Oneplus 6T on nüüd karbist välja võetud ja päriselt järgi proovitud. Nii mõnedki asjad pole just väga hästi, aga on ka täpselt vastupidi. Mis need asjad on, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Dacia Duster

Motors24 proovisõit - Dacia Duster (64)

Dacia Dusterisse ei osanud me enne proovisõitu eriti kuidagi suhtuda - tegu on ju odava autoga, mille hinnanumber algab veidi alla kümne tuhande euro. Aga nagu selgus, võib ka odav väikeauto üllatada.  ...

Tehnika TV - OnePlus 6T karp

Tehnika TV - OnePlus 6T karp (7)

Tänases saates reageerime eelmisele saatele ja teeme lahti OnePlus 6T karbi. Mis seal sees on, paistab saatest.

 
Motors24 proovisõit - Hyundai Tucson Mild Hybrid

Motors24 proovisõit - Hyundai Tucson Mild Hybrid (35)

Hyundai sõnul on see uuendatud Tucson oma klassis uus liider, seega ei jäänudki muud kui selle värske mild hybrid diisliga varustatud Tucsoniga proovisõidule minna.  Proovisõiduauto tehnilised andmed ...

Tehnika TV - CES 2019

Tehnika TV - CES 2019

Las Vegases pole küll miinuskraade ega ka lund, aga on CES, mis kahjuks just läbi sai. Loomulikult ei puudunud sealt ka põhiteema – milline täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63 (13)

Kui tänapäeval kipuvad autod pahatihti olema igavad tarbeesemed, mis just väga palju emotsioone ei paku, siis Mercedes-AMG mudelitele seda reeglina ette heita ei saa.  Ja eriti juhul, kui on tegu legendaarse ...

Tehnika TV - Google Family Link

Tehnika TV - Google Family Link

Kui olete juhtumisi laps, kes sai kingituseks näiteks mobiiltelefoni ja ei raatsi seda enam käest ära panna, on abiks Google Family Link. Kuidas see täpsemalt toimib, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Peugeot 508

Motors24 proovisõit - Peugeot 508 (46)

Viimastel aastatel on muutunud väga populaarseks suure tagaluugiga sedaanid, mis sageli proovivad ka premium-autode segmendist väikest tükikest noolida. Üks selline üllataja on ka Peugeot', kes on oma kunagise ...

Tehnika TV - DJI Osmo Pocket

Tehnika TV - DJI Osmo Pocket

Paneme kõrvuti DJI kuuma kardaanriputi ja GoPro Hero 7 ja proovime aru saada, kas neid üldse saab võrrelda. Osmo Pocket tekitab igatahes segaseid mõtteid – milliseid täpsemalt, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Kia Sportage Mild Hybrid

Motors24 proovisõit - Kia Sportage Mild Hybrid (22)

Selle aasta viimane proovisõit on 25. sünnipäeva tähistav Kia Sportage, mille esimene põlvkond oli ka Eestis omal ajal üsnagi populaarne auto.  2018. aasta mudeliuuenduse üks olulisim uudis on ...

 
Tehnika TV - GoPro Hero 7

Tehnika TV - GoPro Hero 7

Aasta viimase tehnikasaate sisustab viimane GoPro Hero. Mis on hästi ja mis võiks olla veel paremini, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - uus Honda CR-V ja hübriid

Motors24 proovisõit - uus Honda CR-V ja hübriid (29)

Tänases saates on peategelasteks tegelikult kaks autot - esmalt eestlaste kauaagse lemmiku Honda CR-V verivärske 1,5 liitrise turbotatud bensiinimootoriga versioon. Teine kangelane on tema hübriidajamiga ...

Tehnika TV - Jõulusaade 2018

Tehnika TV - Jõulusaade 2018 (2)

Kas võtta laenu või kinkida midagi hoopiski vanaemale? Saatest selgub nii mõndagi.

Motors24 proovisõit - Jaguar I-Pace

Motors24 proovisõit - Jaguar I-Pace (22)

Ka Jaguar on sunnitud moodsal ajal elektriautode poole vaatama. Siin on nende esimene katsetus, milleks on täiselektriline I-Pace.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro (8)

Tänases saates vaatame muuhulgas, millest on tehtud Huawei uus supertelefon ja räägime kaameratest ka – aga alles 15ndal minutil. Üle hulga aja on kohal ka auhind ja küsimused. 

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (12)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo on meie proovisõiduautode ajaloost ilmselt üks kõige pikema ja keerulisema nimega sõiduk. Aga tegelikult on kõik lihtne - tegu on nimelt universaalkerega Porsche ...

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music (1)

Täna on saates palju küsimusi ja vähemalt kaks vastust. 

 
Motors24 proovisõit - Ford Focus

Motors24 proovisõit - Ford Focus (69)

Ford Focus, mis pälvis 1999. aastal Euroopas aasta auto tiitli, on Ford sõnul nüüd parem kui kunagi varem. Lisaks näeb ka sedaankerega Focus nüüd ilus välja.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Anki Vector

Tehnika TV - Anki Vector (6)

Kaspar on kuri ja Glen on sentimentaalne - miks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter (7)

Peugeot Partneri ja Citroen Berlingo nimed eestlastele tutvustamist ei vaja. Nüüd on aga istmetega Partner saanud nimeks Rifter ja perekonnas on lisaks Berlingole nüüd ka Opel Combo.  Auto nina on ...

Tehnika TV - Sonos

Tehnika TV - Sonos (5)

Täna on laual Sonos Beam, Sonos One, Sonos Playbar ja põrandal Sonos Sub. Mille poolest on Sonose kõlarid teistmoodi teistest ja mis on trueplay, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe (17)

Hyundai Santa Fe esimest põlvkonda just üleliia ilusaks autoks pidada ei saanud - omapärased punnitavad tuled olid üsnagi harjumatud.  Uus neljanda põlvkonna Santa Fe näeb aga igati moodne välja ja auto ...

Tehnika TV - iPhone XS ja XR

Tehnika TV - iPhone XS ja XR (2)

Tänases saates selgub, miks on viimasel ajal pildis olnud Nokia Lumia ja kuidas profid iPhone’i ekraani heledust reguleerivad. 

Motors24 proovisõit - Audi Q8

Motors24 proovisõit - Audi Q8 (20)

Kui BMW X6 oli Saksa kolmikust esimene, kes sportliku kupeedžiibiga julges lagedale tulla, siis Audi on nüüd, ligi 10 aastat hiljem, viimane. Aga samas on ta ka kõige värskem ja mõneti ka erilisem.  ...