MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor(8)

Ford F-150 Raptor, millega ka meil on olnud võimalus proovisõitu teha, on üks legendaarne "ameeriklane", mis on ehitatud liivadüünidel kihutamiseks. Et aga ka Euroopa inimesed saaks ägedat Raptorit nautida, ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Maailma esimene tahvliks muutuv telefon nüüd päriselt kohal. Kes või kas peaks seda kohe ostma?

Motors24.ee proovisõit - Opel Grandland X

Kuigi see auto näeb välja nagu üks tavaline moodne Opel, siis tegelikult on siin kesta sees peidus üks korduvalt ja kõrgelt hinnatud lõvikutsikas. Proovisõiduauto tehnilised andmed:Mootor: 2,0-liitrine ...

KOMMENTAARID (41)

AntiOpel to Chris 3. aprill 2018  11:10 Ebasobiv kommentaar
Sõiduautoga võrreldes mahukam kere, kõrgem kliirens (ei ole tavaliselt ikka vaid 1-2cm kõrgem), kõrge isteasend (mis tagab parema ülevaate väljas toimuvast). Sõiduautost dünaamika nii palju ka kehvem pole, et igapäevaelu segaks- selleks on proovsõit, et endale sobiv variant leida. Leiab ka sõidautode seast selliseid, mis dünaamikalt linnamaasturitele alla jäävad.
Mahtuniversaaliga võrreldes on väga suureks plussiks OLULISELT parem välimus. Eks mõni ostab sellise auto ka moepärast, aga valdav enamus ikka praktiliste kaalutluste tõttu.
Ma küsiks nii, et mis mõte on nelikveol, kui auto sõidab 90% ajast linnas-maanteedel? Lisakulu puhtalt- kulutab kütust rohkem (auto on raskem), hooldused tiba kallimad, ostuhind kallim ja mõnel mudelil kärbib nelikvedu ka praktilisust. Seega esiveoline linnamaastur õigustab end igast asendist. Tahad maasturit, ära vaata neid parketikaid, vaid osta pärismaastur.
No 3. aprill 2018  11:10 Ebasobiv kommentaar
Kõik opelid haisevad kas liimi või ku.e järele.Odav saast.Länkar on õige auto.
k... 3. aprill 2018  11:14 Ebasobiv kommentaar
Teen puust ja kollaseks;-) Kõrgem kliirens? Hea teel olevatest lohakatest maameestest tekkinud telliskividest puuhalgudest üle sõita, samuti pääseb maale enne saha saabumist(nt VW on õlivann kõige esimene madal punkt). Kõrge isteasend? Tuleb meelde Honda Tsiivik kus kukuksid nagu põrandale persili... Kehvem dünaamika? See ju ongi sõiduauto mitte MAN TGE... Kehvem funktsionaalsus? Palju parem asju autosse tõsta- ei pea selga pooleks murdma kummardudes. Ilmselt on siis moeasi kui ta nii nõutav on. Mul kodus praegu viimane Cit C4. Põhi nii madal et koguaeg kriibib kuhugi vastu... Raske uskuda kuid see auto on seest suurem ja kõrgem kui sama ajastu Passat ja sama suur kui A6. Seega põhjusega ruulivad tänapäeval prantsuse disainid.
votvot 3. aprill 2018  11:23 Ebasobiv kommentaar
Selliseid tüüpe küll, maksa või peale, aga opelisse ei istu, prestiiži küsimus.
Pistku peesse oma au ja uhkus!
AntiOpel to k... 3. aprill 2018  12:11 Ebasobiv kommentaar
Mis see prantuse disain siia Opelisse puutub?
Aga sai proovitud ka jah see Grandland...no tore autoke, aga endale ei ostaks.
Chris-le 3. aprill 2018  12:53 Ebasobiv kommentaar
Pigem küsiks, mis on sellise keretüübi mõte ilma nelikveota? Sent-kaks kõrgem kliirens? Mõnevõrra kõrgem isteasend? Kehvem dünaamika võrreldes sõiduautoga? Kehvem funktsionaalsus võrreldes mahtuniversaaliga? Moega kaasas käimine?

Sellise keretüübi mõttekus ilma nelikveota on oluliselt kõrgem isteasend, kui tavalises sõiduautos ja oluliselt mugavam sõidukisse sisse istumine ning ka sealt välja tulemine.
prohvus 3. aprill 2018  13:57 Ebasobiv kommentaar
Ega kui asjadest rääkides võtta mõõdupuudeks rahvusvahelised mõõtühikud nagu tellised, puuhalud ja selja pooleks murdumine, siis ilmselt polegi teist võimalust kui linnamaasturite hüsteeriale kaasa koogutamine. Ei imesta, et automüüjate lehed lähevad järjest "informatiivsemaks", kus küll igasuguseid lillede ja liblikate pilte ühe näituse jagu, aga tehniliste andmete leidmiseks peab ei tea kuhu kaevuma – keskmist autoostjat andmed ilmselt ei huvitagi, peaasi et ilus värviline ja OLULISELT parema välimusega oleks.

Kliirensi osas jäi hiljuti silma saksa AutoBildi artikkel 100 SUV andmetega, sh kliirensi ja istumiskõrgusega. Mõned näited poppide mudelite kliirensist: Qashqai 18 cm, Tucson 17 cm, Captur 15 cm, uus T-Roc 16 cm. On muidugi ka üle 20 cm kliirensiga mudeleid, nagu nt Duster või 3008, aga tõsiasi on, et väga paljude linnamaasturite kliirens ongi seal 16-18 cm vahemikus. Paneme siia kõrvale mõned n-ö tavalised autod (Avensis/Auris 14 cm, Passat 15 cm, Octavia/Superb 16 cm) ja see vahe ongi täpselt nii nagu Chris ütles, valdavalt 1-2 cm.

Ruumikusest. Vaatame näiteks Qashqai vs Pulsar. Esimene on teisest u 5 cm laiem ja kõrgem, kuid teljevahe mõttes jääb Pulsar jällegi 5 cm peale. Pagasiruumi mahtu pakub Qashqai +45 l rohkem, kuid seda nüüd päris klassivaheks ei loeks. Dünaamika poolest on mudelid praktiliselt samad, 1,2 l mootoriga 0-100 u 10,5 sekundit, kuid kütust võtab Qashqai pool liitrit rohkem. Kandevõime Qashqail natuke parem, lubatud haagise mass praktiliselt sama. Ehk siis igasuguste mahutavuste mõttes on igatepidi sarnased autod, põhiline erinevus on natuke kõrgem istumisasend (ja 2000 eurot kõrgem hind). Taolisi võrdlusi võib teha praktiliselt iga crossoverite tootja mudelite osas, reeglina mingit ratsionaalselt põhjendatavat erinevust nn klassikalisest luukpärast pole, ongi põhiliselt emotsionaalne argumentatsioon "näeb äge välja" või "parem väljavaade".
ldd 3. aprill 2018  14:04 Ebasobiv kommentaar
Mingid pensionärid olete siin v, kes vaevlevad seljavalude käes ja ei saa madalasse autosse sisse ja välja. Võtsin ükspäev ühe vanurist dziibivana enda madala kupee peale. Tüüp oigas, et kui kuidagi veel sisse saab, siis väljasaamiseks peab kiirabi tellima. Samas tema dziibis olles sõidaks nagu kahekordse ratastega vanniga, millega koguaeg tunne, et nüüd läheb kurvis külili.
Chris 3. aprill 2018  14:36 Ebasobiv kommentaar
Võtsin ette tehnoandmed. Universaal astra: hind algab 15,3keur, pakiruum 540-1630 liitrit, kliirens 15 cm, kõrgus 1510 mm. Grandland: hind algab 18,8 keur, pakiruum 514-1652 liitrit, kliirens 16 cm, kõrgus 1609 mm. Seega jah, isteasend on pisut kõrgem. Aga mille eest see kolm ja pool tuhat eurot kõrgem hind? Kusjuures insignia baashind grandiga suht samas augus (alates 19,2 keur).
ha ha haaa 3. aprill 2018  21:12 Ebasobiv kommentaar
Naljakas on siin kommentaare lugeda, kuidas paljud iseenda rahustuseks, oma ostuotsust õigustada püüavad. Keegi "actum" on ostnud Opeli ja nüüd toob igast ilmakaarest võrdlusi, et tema Opel on kordades parem mis iganes VAG tootest. Rohkem enesekindlust seltsimehed:)!
keskmik 3. aprill 2018  22:02 Ebasobiv kommentaar
Kui pidevalt pikemad sõidud , on tavaautoga kulgemine hulka mõnusam . Mitmeid kordi proovitud värk ,, pisimaasturid " oma jäiga vedrustusega hüplevad rohkem ja sujuvast sõidust tavamasinale pole vastast , muidugi oli see minu taguotsa tunne . Võibolla mõnele sobib ei hakka kellegi arvamust muutma , ainukeseks plussiks linnasõidul paljude poolt mainitud kõrgem istumine ( väljavaade ). 4 v.d.u. sõpradele : tuttav pole 2 veoga maal talvel parketikaga veel kordagi jänni jäänud , ka kõige kõvema maasturiga võib sita sisse kinni jääda , tuleb osata sõita .
k... 3. aprill 2018  22:30 Ebasobiv kommentaar
Antiopel, Grandland pole enam Opel. See ju pesueht PSA masin. Opelilaadse välimusega.
to nimi 4. aprill 2018  00:14 Ebasobiv kommentaar
millistes uutes autodes pole keemilist lõhna?
NAER SAALIS!
fi 4. aprill 2018  00:21 Ebasobiv kommentaar
Peugeot 3008 välis disainile on enamusel raske vastu saada.Auto lihtsalt näeb väga sex välja.Nagu teiselt planeedilt!
Mõistliku hinnaga ja ajatu disainiga.
Irw 4. aprill 2018  00:25 Ebasobiv kommentaar
Mis sellel opelil varustuses nii kõva mida teistel pole sama hinna eest? Jubeda disainiga käkk. Mingit mugavust pole ka olla. Mingid jorrid tulevad õigustavad oma ostu lihtsalt :D :D
maakas 4. aprill 2018  12:24 Ebasobiv kommentaar
Mulle meeldib see Opel, kuid miskit jääb nagu puudu. Kuidagi emotsioonitu. Samas vaidleks Peugeot 3008 pooldajatele vastu. Mulle küll ei meeldi katkiste hammastega naeratus. Disain on muidugi värske ja moodne, aga katkiseid hambaid meenutavad esituled on vastumeelsed.
aadu 4. aprill 2018  13:42 Ebasobiv kommentaar
Arvamust avaldada on igati ok. Kuid kiita enda valikut teistest kindlalt kõige paremaks on naiivne jutt.
Auto ostmine on igaühe jaoks isiklik teema ning ostetaksegi enda vajadustest, meeldimisest ja vajalik tehnilise tasemega (mootor, käigukast jne) auto.
Hakata kuskil foorumis ütlema, et Tema Opel on ikka vpt nii vägev ja teised autod on käkid ja vot minu Mazda on ikka kõige vägevam ja parem... kamoon, see ei ole ju adekvaatne jutt.
Üsna paljus taandub auto ostmine visuaalsele otsusele, pluss rahakoti paksusele.
Ka mina saan avaldada arvamust, et mulle kohe kindlasti ei meeldi jaapani ja Korea autode disain. paraku hakkab autotööstus globaliseeruma ning nagu teame plaanivad hünemist näiteks Nissan ja Renault. Mis sellest välja tueb? Üks asi, et aina isikupäratumad autod, autod kaotavad oma nägu ja disaini. Miks? Sest, et olla kasumis tuleb müüa reaalselt üle maailma ning üle maailma saab müüa kui tootjal on olemas võimalused üle maailma (logistika, müügivõrk, tehased jne).

Nagu saame lugeda auto24.ee uudistest, on ka Fordi insenerid läinud uue Focusega seda teed, et "Focuse disain sarnaneb rohkem Kores ja Jaapani toodangu disainiga, et müüa üle maailma" (sry, ei ole vist täpne fraasi kirjeldus). See ongi käik mis toob kasumit: meeldida võimaolikult suurele massile. Kuid paraku see ei päde 100% ning on inimesi kes soovivad ka konservatiivsemat lähenemist. Ning paraku see ongi see teema, miks ma isiklikult olen senini olnud VW ja Skoda toodangu austaja. Vaatamata VAG grupi suurtele jamadele.

Ette aga ei saa heita mitte kellegile, et just selline globaliseerumine meeldib või siis meeldibki selline a la futristlikuma või ekstravagantse disainiga auto. Uued autod on nad kõik, peavad vastu ikka nii 200-250000 km vabalt (oleme reaalsuses, tänapäeval kellel on vähegi võimalik ei pea autot suurt üle 200-250000 km). Loomulikult ei vaheta kõik inimesed kuid kellel vähegi võimalik teeb otsuse osta uus kui läbi on saanud liisingperiood.

Seega ei ole sellel Opelil ka midagi viga vaatamata sellele, et on toimunud see millest ennem rääkisin eespool - Opel ei ole enam eriti nagu Opel vaid 50% PSA grupi auto. See on reaalsus ja see on elu mille vastu meie lihtsad inimesed ei saa.
AP 4. aprill 2018  14:13 Ebasobiv kommentaar
Olen eelmisega täiesti nõus ja uued tänapäevased mootorid ongi tehtud 200000 km. arvestusega (odavam materjal ja kogus), mis tooks auto hinna alla.
küsige taksojuhtidelt 4. aprill 2018  19:21 Ebasobiv kommentaar
enamus inimesed Eestis sõidavad siiski järelturumasinatega ja see 200-250 tuh läbisõitu ei ole mingi näitaja. peavad vastu kõik palju rohkem. ja neid inimesi on vähe, kes liisinguperioodiga, 5 aastaga, 200000 km läbi sõidavad. Eesti elatustaseme juures on uus auto siiski luksus. näiteks palgatase 2000 bruto on juba Eestis päris suur palk, aga selle palga juures poest uus auto osta tähendab, et sellise 15000 aastaläbisõidu juures ja 20000-25000 eurise auto juures on minimaalselt sissetulekust viiendik autoga seotud kulu. natuke nagu nadi, kui iga nädal teed päeva tööd selleks, et auto oleks perse all.
linnamaastur on moekaup 4. aprill 2018  19:28 Ebasobiv kommentaar
Milleks nelivedu? - polegi vaja. Seega Opelile kiidusõnad.
huvitav kui kauaks linnamaasturite mood püsima jääb ja kuidas sellele moeröögatusele kunagi tagasi vaadatakse? Autod nagu piimapukid.
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Maailma esimene tahvliks muutuv telefon nüüd päriselt kohal. Kes või kas peaks seda kohe ostma?

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor(8)

Ford F-150 Raptor, millega ka meil on olnud võimalus proovisõitu teha, on üks legendaarne "ameeriklane", mis on ehitatud liivadüünidel kihutamiseks. Et aga ka Euroopa inimesed saaks ägedat Raptorit nautida, ...

Tehnika TV - Karantiin

Tehnika TV - Karantiin

Täna proovime, kas ja kuidas õnnestub sidekanalite vahendusel saadet teha, räägime Rando Merega sellest, mis ja miks on television.ee ja kollaboreerime Soundtrapiga.

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e(5)

Kütusekulu- ja CO2 grammide tagaajamine pitsitab ka suurte luksuslike džiipide tootjaid - sealhulgas on "tule alla" sattunud ka BMW X5. Kuidas X5 uute väljakutsetega olla sportlik, aga samas säästlik, hakkama ...

Tehnika TV - Roli Lumi

Tehnika TV - Roli Lumi

Tänases saates selgub, kuidas klaver mängijat õpetab. Ja võimaldab mussi teha ka neil, kes liiga palju muusikateooriast ei tea. Saate Roli Seaboardist leiad siit. 

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT(16)

Kuigi kolmanda põlvkonna X-Trail on turul olnud saadaval juba päris pikalt, on see suutnud ajaproovile siiski päris hästi vastu pidada. Ning viimase mudelivärskendusega on tehtud mõned väga olulised uuendused, ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip(6)

Kokkuvolditav telefon on lõpuks tagasi. Kas voltimisega tasub kiirustada või mitte, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC(19)

Kuigi Mercedese tooteportfelli kuulub hetkel juba ligi kümmekond erinevat linna- ja pärisdžiipi, otsustas Mercedes džiibiliste mudelirivi veelgi laiendada ning tuua turule täiesti uue mudelina GLB, mis on ...

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid(3)

Täna on laual 13 väikest karpi hinnaga 80-350 eurot. Kas kallid kuularid on paremad, ilusamad või lihtsalt kallimad, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass

Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass(6)

Hiljuti uuendatud Renault Trafic sai kolm väga olulist uuendust, mis muutsid Traficu nüüd palju mugavamaks ja turvalisemaks töövahendiks. Ja seekord on meil proovisõiduks muide Traficu kõige luksuslikum ...

Tehnika TV - Kano

Tehnika TV - Kano

Kano PC on arvuti, mille kokkupanek peaks olema jõukohane ka kuueaastastele. Kui jõukohane on see vanainimesele, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4(8)

Mini linnadžiibi Cooper Countrymani pistikuhübriid on üks natuke teistmoodi Mini kui tavaliselt - nimelt see suudab ainsa Minina sõita soovi korral ka tagaveolisena.  Auto ninas on 1,5liitrine R3 ...

Tehnika TV - Oculus Quest

Tehnika TV - Oculus Quest

Glen proovib virtuaalmaailmas teha asju ja Kaspar proovib ära arvata, mis asjad need on. Kui hästi see välja tuleb, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI(46)

Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud? See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...

 
Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?

Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?(2)

Vinüülimängijate hinnad algavad vähem kui sajast eurost ja ulatuvad viiekohaliste numbriteni. Kas erinevused helis on samuti sajakordsed, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line

Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line(8)

Ka Peugeot' "pesamuna" on nüüd moodsa näo ja olekuga ning omab oma klassis ühte parimat välimust. Aga kuidas on lood uue 208 teiste omadustega? Mootorivalikus on pildilolev 1,2-liitrine R3 erinevates ...

Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?

Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?(4)

Grammofonid on taaskord kuum teema. Kas tõesti on siis vinüülisaund parem kui CD? Vastuseid, nagu selgub, on rohkem kui üks.

Motors24 proovisõit - BMW X6

Motors24 proovisõit - BMW X6(18)

BMW X6 võib julgelt nimetada autoks, mis käivitas 2000ndate esimesel kümnendil moodsate kupeedžiipide moevoolu. Nüüd on ka BMW konkurendid asunud hoolega kupeelikke džiipe tootma, kuid kas uus, kolmanda ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Kolmandal sõidupäeval viib Margus Murakas meid järvejääle, kus on üks Kiale väga sobilik kiire ja lai rada. Saate lõpuks jõuab Kia tagasi oma koju ning uurime, milliseid kahjustusi suutsid Kiale tekitada ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Nädala-paari pärast rabab Samsung meid tõenäoliselt uue supertelefoniga, aga seniks on pakkuda neli säästuversiooni. Millise neist peaks valima, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid(15)

Kuigi uuendatud Discovery Sport näeb välja vägagi sarnane oma eelkäijaga, siis tegelikkuses peidab ennast selle kergelt uuendatud kere all muuhulgas ka täiesti uus platvorm. Kapoti all on nüüd ...

 
Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Käes on teine sõidupäev Arctic Driving Centeris ning laiem rada võimaldab rohkem lõbutsemist ja külg ees sõitmist. Peagi aga hakkab selguma, et kes tegelikult Kasparit sõitma õpetab - on see siis Margus ...

Tehnika TV - Garmini kellad

Tehnika TV - Garmini kellad(1)

Garmin üllitas eelmisel aastal nii palju nuti-spordikellasid, et nende kokkulugemine kestab siiani. Kuidas need kellad konkurentide kõrval paistavad, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Kia XCeed

Motors24 proovisõit - Kia XCeed (16)

Enamasti "valmistatakse" linnadžiibid mõne luukpära baasil ning tihtipeale iseloomustab neid madal kliirens ja kõrgemapoolne isteasend. Kia on aga uue XCeedi puhul lähenenud asjal natuke teistmoodi. ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa(4)

Kui eelmises osas sai Kia treilerile aetud, siis kolm päeva hiljem saabusimegi Rovaniemi, kus meid parklas ootas juba meie uus sõber Stinger. Sealt võtsime suuna polaarjoonel asuvasse Shelli tanklasse, kust ...

Tehnika TV - CES 2020

Tehnika TV - CES 2020(1)

CES ehk Consumer Electronic Show Las Vegases on selleks aastaks taaskord minevik, aga millist tulevikku seal näidati, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé(30)

Uue aasta esimene proovisõiduauto on midagi väga kiiret - see on neljaukseline luukpära, mis kiirendab "nullist sajani" vaid 3,4 sekundiga, kihutab kuni 310 km/h ning lisaks on see tänasel päeval kõige kiirem ...

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II(3)

Canonit palavalt armastav Kaspar segab asjalikkusele pretendeerivat kaamerasaadet pidevalt oma iPhonega. Ja nii ei jäägi sõltumatul eksperdil Gleni esituses muud üle, kui proovida tulemuste põhjal eristada ...

 
Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Seekord sai lugu alguse sellest, et Kasparile helistas Margus Murakas, kes kutsus meid kaasa ühele põnevale talvisele sõiduüritusele. Aga nagu teemat uurides selgus, on selleks vaja kõigepealt leida üks sobiv ...

Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Eestis müüdi 2019. aastal kokku 26 589 uut sõiduautot, mis ületas 2018. aasta müügi 4,7 protsendiga.Detsembris kasvas uute sõiduautode müük väga tempokalt ületades 2018. aasta detsembri tulemuse koguni 69,5%, ...

Tehnika TV - Head uut aastat!

Tehnika TV - Head uut aastat!(1)

Uue aastakümne saabumise puhul meenutame rõõmu ja kurbusega eelmist.

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1(2)

Lisaks õhudroonidele on DJI-l nüüd pakkuda ka maapealne versioon nimega RoboMaster S1. Kahjuks või õnneks saabub aga robootiline droon umbes tuhande algosana, mis tuleb ise kokku kruvida. Kuidas see kruvimine ...

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria(23)

Seekord keerasime uue 1. seeria BMW nina Vanamõisa vabaõhukeskuse poole ja läksime sinna jõulusid otsima. Häid pühi kõigile!  Baasmootoriks on siin nähaolev 1,5-liitrine R3 bensiinimootor, aga saadaval ...

Tehnika TV - Google Pixel 4

Tehnika TV - Google Pixel 4

Kas Pixel 4 on tõepoolest maailma kõige kiiremini avanev Android-telefon, mis teeb maailma kõige ilusamaid pilte, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando(20)

Kui uue SsangYong Rextoniga sai proovisõidul käidud eelmisel kevadel, siis nüüd on Eestisse jõudnud ka täiesti uus Rextoni väiksem vend Korando.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (SsangYong Korando ...

 
Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

GoPro uus mudelivalik toob palju muutusi. Kui toredad need muutused on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS(33)

Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.  Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid(13)

Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30(12)

Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Peale pikemat pausi on DJI-l taaskord ette näidata uus droon. Kui hästi õnnestub selle käsitsemine droonikaugeks jäänud inimestel, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5(18)

Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro(2)

Telefon, mida osta ei saa, on nüüd kohale jõudnud. Aga kui saaks, kas peaks, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance

Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance(22)

Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell(1)

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(61)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(7)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label(52)

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(3)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(18)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

 
Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.