Motors24.ee proovisõit - Opel Grandland X

Kuigi see auto näeb välja nagu üks tavaline moodne Opel, siis tegelikult on siin kesta sees peidus üks korduvalt ja kõrgelt hinnatud lõvikutsikas. Proovisõiduauto tehnilised andmed:Mootor: 2,0-liitrine ...

KOMMENTAARID (41)

AntiOpel to Chris 3. aprill 2018  11:10 Ebasobiv kommentaar
Sõiduautoga võrreldes mahukam kere, kõrgem kliirens (ei ole tavaliselt ikka vaid 1-2cm kõrgem), kõrge isteasend (mis tagab parema ülevaate väljas toimuvast). Sõiduautost dünaamika nii palju ka kehvem pole, et igapäevaelu segaks- selleks on proovsõit, et endale sobiv variant leida. Leiab ka sõidautode seast selliseid, mis dünaamikalt linnamaasturitele alla jäävad.
Mahtuniversaaliga võrreldes on väga suureks plussiks OLULISELT parem välimus. Eks mõni ostab sellise auto ka moepärast, aga valdav enamus ikka praktiliste kaalutluste tõttu.
Ma küsiks nii, et mis mõte on nelikveol, kui auto sõidab 90% ajast linnas-maanteedel? Lisakulu puhtalt- kulutab kütust rohkem (auto on raskem), hooldused tiba kallimad, ostuhind kallim ja mõnel mudelil kärbib nelikvedu ka praktilisust. Seega esiveoline linnamaastur õigustab end igast asendist. Tahad maasturit, ära vaata neid parketikaid, vaid osta pärismaastur.
No 3. aprill 2018  11:10 Ebasobiv kommentaar
Kõik opelid haisevad kas liimi või ku.e järele.Odav saast.Länkar on õige auto.
k... 3. aprill 2018  11:14 Ebasobiv kommentaar
Teen puust ja kollaseks;-) Kõrgem kliirens? Hea teel olevatest lohakatest maameestest tekkinud telliskividest puuhalgudest üle sõita, samuti pääseb maale enne saha saabumist(nt VW on õlivann kõige esimene madal punkt). Kõrge isteasend? Tuleb meelde Honda Tsiivik kus kukuksid nagu põrandale persili... Kehvem dünaamika? See ju ongi sõiduauto mitte MAN TGE... Kehvem funktsionaalsus? Palju parem asju autosse tõsta- ei pea selga pooleks murdma kummardudes. Ilmselt on siis moeasi kui ta nii nõutav on. Mul kodus praegu viimane Cit C4. Põhi nii madal et koguaeg kriibib kuhugi vastu... Raske uskuda kuid see auto on seest suurem ja kõrgem kui sama ajastu Passat ja sama suur kui A6. Seega põhjusega ruulivad tänapäeval prantsuse disainid.
votvot 3. aprill 2018  11:23 Ebasobiv kommentaar
Selliseid tüüpe küll, maksa või peale, aga opelisse ei istu, prestiiži küsimus.
Pistku peesse oma au ja uhkus!
AntiOpel to k... 3. aprill 2018  12:11 Ebasobiv kommentaar
Mis see prantuse disain siia Opelisse puutub?
Aga sai proovitud ka jah see Grandland...no tore autoke, aga endale ei ostaks.
Chris-le 3. aprill 2018  12:53 Ebasobiv kommentaar
Pigem küsiks, mis on sellise keretüübi mõte ilma nelikveota? Sent-kaks kõrgem kliirens? Mõnevõrra kõrgem isteasend? Kehvem dünaamika võrreldes sõiduautoga? Kehvem funktsionaalsus võrreldes mahtuniversaaliga? Moega kaasas käimine?

Sellise keretüübi mõttekus ilma nelikveota on oluliselt kõrgem isteasend, kui tavalises sõiduautos ja oluliselt mugavam sõidukisse sisse istumine ning ka sealt välja tulemine.
prohvus 3. aprill 2018  13:57 Ebasobiv kommentaar
Ega kui asjadest rääkides võtta mõõdupuudeks rahvusvahelised mõõtühikud nagu tellised, puuhalud ja selja pooleks murdumine, siis ilmselt polegi teist võimalust kui linnamaasturite hüsteeriale kaasa koogutamine. Ei imesta, et automüüjate lehed lähevad järjest "informatiivsemaks", kus küll igasuguseid lillede ja liblikate pilte ühe näituse jagu, aga tehniliste andmete leidmiseks peab ei tea kuhu kaevuma – keskmist autoostjat andmed ilmselt ei huvitagi, peaasi et ilus värviline ja OLULISELT parema välimusega oleks.

Kliirensi osas jäi hiljuti silma saksa AutoBildi artikkel 100 SUV andmetega, sh kliirensi ja istumiskõrgusega. Mõned näited poppide mudelite kliirensist: Qashqai 18 cm, Tucson 17 cm, Captur 15 cm, uus T-Roc 16 cm. On muidugi ka üle 20 cm kliirensiga mudeleid, nagu nt Duster või 3008, aga tõsiasi on, et väga paljude linnamaasturite kliirens ongi seal 16-18 cm vahemikus. Paneme siia kõrvale mõned n-ö tavalised autod (Avensis/Auris 14 cm, Passat 15 cm, Octavia/Superb 16 cm) ja see vahe ongi täpselt nii nagu Chris ütles, valdavalt 1-2 cm.

Ruumikusest. Vaatame näiteks Qashqai vs Pulsar. Esimene on teisest u 5 cm laiem ja kõrgem, kuid teljevahe mõttes jääb Pulsar jällegi 5 cm peale. Pagasiruumi mahtu pakub Qashqai +45 l rohkem, kuid seda nüüd päris klassivaheks ei loeks. Dünaamika poolest on mudelid praktiliselt samad, 1,2 l mootoriga 0-100 u 10,5 sekundit, kuid kütust võtab Qashqai pool liitrit rohkem. Kandevõime Qashqail natuke parem, lubatud haagise mass praktiliselt sama. Ehk siis igasuguste mahutavuste mõttes on igatepidi sarnased autod, põhiline erinevus on natuke kõrgem istumisasend (ja 2000 eurot kõrgem hind). Taolisi võrdlusi võib teha praktiliselt iga crossoverite tootja mudelite osas, reeglina mingit ratsionaalselt põhjendatavat erinevust nn klassikalisest luukpärast pole, ongi põhiliselt emotsionaalne argumentatsioon "näeb äge välja" või "parem väljavaade".
ldd 3. aprill 2018  14:04 Ebasobiv kommentaar
Mingid pensionärid olete siin v, kes vaevlevad seljavalude käes ja ei saa madalasse autosse sisse ja välja. Võtsin ükspäev ühe vanurist dziibivana enda madala kupee peale. Tüüp oigas, et kui kuidagi veel sisse saab, siis väljasaamiseks peab kiirabi tellima. Samas tema dziibis olles sõidaks nagu kahekordse ratastega vanniga, millega koguaeg tunne, et nüüd läheb kurvis külili.
Chris 3. aprill 2018  14:36 Ebasobiv kommentaar
Võtsin ette tehnoandmed. Universaal astra: hind algab 15,3keur, pakiruum 540-1630 liitrit, kliirens 15 cm, kõrgus 1510 mm. Grandland: hind algab 18,8 keur, pakiruum 514-1652 liitrit, kliirens 16 cm, kõrgus 1609 mm. Seega jah, isteasend on pisut kõrgem. Aga mille eest see kolm ja pool tuhat eurot kõrgem hind? Kusjuures insignia baashind grandiga suht samas augus (alates 19,2 keur).
ha ha haaa 3. aprill 2018  21:12 Ebasobiv kommentaar
Naljakas on siin kommentaare lugeda, kuidas paljud iseenda rahustuseks, oma ostuotsust õigustada püüavad. Keegi "actum" on ostnud Opeli ja nüüd toob igast ilmakaarest võrdlusi, et tema Opel on kordades parem mis iganes VAG tootest. Rohkem enesekindlust seltsimehed:)!
keskmik 3. aprill 2018  22:02 Ebasobiv kommentaar
Kui pidevalt pikemad sõidud , on tavaautoga kulgemine hulka mõnusam . Mitmeid kordi proovitud värk ,, pisimaasturid " oma jäiga vedrustusega hüplevad rohkem ja sujuvast sõidust tavamasinale pole vastast , muidugi oli see minu taguotsa tunne . Võibolla mõnele sobib ei hakka kellegi arvamust muutma , ainukeseks plussiks linnasõidul paljude poolt mainitud kõrgem istumine ( väljavaade ). 4 v.d.u. sõpradele : tuttav pole 2 veoga maal talvel parketikaga veel kordagi jänni jäänud , ka kõige kõvema maasturiga võib sita sisse kinni jääda , tuleb osata sõita .
k... 3. aprill 2018  22:30 Ebasobiv kommentaar
Antiopel, Grandland pole enam Opel. See ju pesueht PSA masin. Opelilaadse välimusega.
to nimi 4. aprill 2018  00:14 Ebasobiv kommentaar
millistes uutes autodes pole keemilist lõhna?
NAER SAALIS!
fi 4. aprill 2018  00:21 Ebasobiv kommentaar
Peugeot 3008 välis disainile on enamusel raske vastu saada.Auto lihtsalt näeb väga sex välja.Nagu teiselt planeedilt!
Mõistliku hinnaga ja ajatu disainiga.
Irw 4. aprill 2018  00:25 Ebasobiv kommentaar
Mis sellel opelil varustuses nii kõva mida teistel pole sama hinna eest? Jubeda disainiga käkk. Mingit mugavust pole ka olla. Mingid jorrid tulevad õigustavad oma ostu lihtsalt :D :D
maakas 4. aprill 2018  12:24 Ebasobiv kommentaar
Mulle meeldib see Opel, kuid miskit jääb nagu puudu. Kuidagi emotsioonitu. Samas vaidleks Peugeot 3008 pooldajatele vastu. Mulle küll ei meeldi katkiste hammastega naeratus. Disain on muidugi värske ja moodne, aga katkiseid hambaid meenutavad esituled on vastumeelsed.
aadu 4. aprill 2018  13:42 Ebasobiv kommentaar
Arvamust avaldada on igati ok. Kuid kiita enda valikut teistest kindlalt kõige paremaks on naiivne jutt.
Auto ostmine on igaühe jaoks isiklik teema ning ostetaksegi enda vajadustest, meeldimisest ja vajalik tehnilise tasemega (mootor, käigukast jne) auto.
Hakata kuskil foorumis ütlema, et Tema Opel on ikka vpt nii vägev ja teised autod on käkid ja vot minu Mazda on ikka kõige vägevam ja parem... kamoon, see ei ole ju adekvaatne jutt.
Üsna paljus taandub auto ostmine visuaalsele otsusele, pluss rahakoti paksusele.
Ka mina saan avaldada arvamust, et mulle kohe kindlasti ei meeldi jaapani ja Korea autode disain. paraku hakkab autotööstus globaliseeruma ning nagu teame plaanivad hünemist näiteks Nissan ja Renault. Mis sellest välja tueb? Üks asi, et aina isikupäratumad autod, autod kaotavad oma nägu ja disaini. Miks? Sest, et olla kasumis tuleb müüa reaalselt üle maailma ning üle maailma saab müüa kui tootjal on olemas võimalused üle maailma (logistika, müügivõrk, tehased jne).

Nagu saame lugeda auto24.ee uudistest, on ka Fordi insenerid läinud uue Focusega seda teed, et "Focuse disain sarnaneb rohkem Kores ja Jaapani toodangu disainiga, et müüa üle maailma" (sry, ei ole vist täpne fraasi kirjeldus). See ongi käik mis toob kasumit: meeldida võimaolikult suurele massile. Kuid paraku see ei päde 100% ning on inimesi kes soovivad ka konservatiivsemat lähenemist. Ning paraku see ongi see teema, miks ma isiklikult olen senini olnud VW ja Skoda toodangu austaja. Vaatamata VAG grupi suurtele jamadele.

Ette aga ei saa heita mitte kellegile, et just selline globaliseerumine meeldib või siis meeldibki selline a la futristlikuma või ekstravagantse disainiga auto. Uued autod on nad kõik, peavad vastu ikka nii 200-250000 km vabalt (oleme reaalsuses, tänapäeval kellel on vähegi võimalik ei pea autot suurt üle 200-250000 km). Loomulikult ei vaheta kõik inimesed kuid kellel vähegi võimalik teeb otsuse osta uus kui läbi on saanud liisingperiood.

Seega ei ole sellel Opelil ka midagi viga vaatamata sellele, et on toimunud see millest ennem rääkisin eespool - Opel ei ole enam eriti nagu Opel vaid 50% PSA grupi auto. See on reaalsus ja see on elu mille vastu meie lihtsad inimesed ei saa.
AP 4. aprill 2018  14:13 Ebasobiv kommentaar
Olen eelmisega täiesti nõus ja uued tänapäevased mootorid ongi tehtud 200000 km. arvestusega (odavam materjal ja kogus), mis tooks auto hinna alla.
küsige taksojuhtidelt 4. aprill 2018  19:21 Ebasobiv kommentaar
enamus inimesed Eestis sõidavad siiski järelturumasinatega ja see 200-250 tuh läbisõitu ei ole mingi näitaja. peavad vastu kõik palju rohkem. ja neid inimesi on vähe, kes liisinguperioodiga, 5 aastaga, 200000 km läbi sõidavad. Eesti elatustaseme juures on uus auto siiski luksus. näiteks palgatase 2000 bruto on juba Eestis päris suur palk, aga selle palga juures poest uus auto osta tähendab, et sellise 15000 aastaläbisõidu juures ja 20000-25000 eurise auto juures on minimaalselt sissetulekust viiendik autoga seotud kulu. natuke nagu nadi, kui iga nädal teed päeva tööd selleks, et auto oleks perse all.
linnamaastur on moekaup 4. aprill 2018  19:28 Ebasobiv kommentaar
Milleks nelivedu? - polegi vaja. Seega Opelile kiidusõnad.
huvitav kui kauaks linnamaasturite mood püsima jääb ja kuidas sellele moeröögatusele kunagi tagasi vaadatakse? Autod nagu piimapukid.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(33)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(6)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label(52)

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(1)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(16)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine(15)

Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Sony on tagasi uue ja sileda telefoniga, millega saab muuhulgas filmida nii nagu kinokaameratega. Kuidas see päriselt õnnestub, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass(11)

V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"(2)

Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+(3)

Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.  Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak(29)

Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad(2)

Tänases saates selgub muuhulgas, miks droone enam vaja pole ja kuidas 360 kraadi ulatuses nägevast Insta360 One X-st kiirelt Insta180 One X teha.

 
Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS(3)

Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.

Motors24 proovisõit - Škoda Scala

Motors24 proovisõit - Škoda Scala(21)

Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

 
Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(21)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller(1)

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(5)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

 
Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

 
Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

 
Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

 
Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...