Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kuulsa Saksa kolmiku lipulaevade arengut on alati olnud huvitav jälgida - iga järgmine mudel peab ju olema eelmisest veel parem ja loomulikult ka kõigist konkurentidest parem. Aga millega Audi seekord meid ...
Masin on aus ja Kaspar teeb saateid ka hästi. Kui on üks asi, mida saaks paremini teha, siis selline häiriv faktor, mida on olen pea igas saates täheldanud - "see auto", "selle auto" pidev kordamine. Soovitaks asendada "see auto on vaikne" väljendiga "salong on vaikne" jne. Osades kohtades poleks üldse vaja "see auto" ette ütelda, vaid lihtsalt "pagasiruum on suur".
Ma lepin kõigi autodega reeglina,olgu prantslane,ameeriklane,jaapanlane,koreakas või minu poolest kasvõi venelane! aga saksa autod lihtsalt ei meeldi.Mai teagi see on pehmelt öeldes õudne see nende disain,minu arust need vorstisööjad toodavad konkurentsitult maakera kõige koledamaid autosi:D
Esitlused on paremaks läinud. Hea on näha, et uut tehnoloogiat rakendatakse uutel autodel. Osta jõuavavad seda vähesed, aga vähemalt tehnoloogia areneb jõudsalt.
kasutatud peast seda omada oleks päris hull, kõik on mingit elektrividinad..
Tuleb fakti tunnistada, et see on esimene A8, mis tohutult meeldib ja ostaks kindlasti ennem, kui teised saksa konkurendid. See viimistlus on ilus ja elegantne.
See on küll tõsi, et kui see auto 10+ aastaseks kunagi saab, siis ei taha omaniku nahas olla. Seal nii palju elektroonikat juhtimas igat pisiasja, et silmist võtab kirjuks ja rahakoti tühjaks, kui ükskord neid remontima hakkad või hindadest kuuled.
See auto ongi mõeldud vaid rikastele, edukatele, kes suudavad selle tutikast peast osta ja peale garantiid müüakse edasi.
Varsti on koeakatel ja japsidel need tehnoloogiad tava varustuses..
Siis saab 30 tuhhiga ka päris mõnusa sõituki..
Peab ainult ootama..
Oleks palju vaba raha ostaks ja prooviks kindlasti
Tuleb tunnistada, et selle generatsiooni A8 meeldib mulle kõige vähem. D2 on lemmik. S klassi ei kanguta miski. Pangu seda tehnoloogiat sinna palju tahavad aga päeva lõpuks on ta ikkagi VW
sarad.Ainult raha oskavad küsida aga kvaliteeti pole ollagi.Vanasti 90-l oleks kindlasti endale uue Volkswageni ostnud aga nüüd käin selle firma saastast suure ringiga mööda.Ennem ostan jaapani auto.Hinnad mõistlikud ja vastupidavus ka kordades parem.
Japsid on vastupidavamad, töökindlamad, kuid viimistluselt ja sõiduomadustelt jäävad tugevalt sakslastele alla. Ejs siis tuleb valikuid teha, kas sõita igava ja lihtsa tehnikaga, kuid kestva. Või võtad auto, mis on küll kapriisem, kuid pakub rohkem sõidunaudingut.
Kõik on ilus ja paigas seni, kui vaadata seda hiiglaslikku iluvõre ... kindlasti on olemas elegantsemaid lahendusi, kui punnitamine Lexuse moodi :)
vbl. päriselus see ei häiri
Pildilt häiris ka mind see esivõre, päriselus ei ole see poolt nii hull. Kuulge japs vs sakslane, mingei ajage oma joga perekooli foorumis. See auto on ilmselgelt enamuse meie jaoks liiga kallis.
Auto on kindlasti imehea sõita, lisaks ka tehnoloogiline. Mida see tehnoloogia tulevikus teeb, on omaette teema. Aga see ilmselgelt ei huvita sellise auto ostjat- jaksad osta, jaksad ka pidada. Muidugi, Soome küprokikangelased ostavad 30a pärast ja siis sõimavad, et ikka sitt auto ja laguneb (just nagu buumiajal iga ehitaja sõitis A8 või S-klassiga).
S-klasse on ikka kuidagi majesteetlikum, aga mitte minu maitse. Viimased mudeliuuendused on liikunud, kuidas nüüd öeldagi, sinna Araabia šheikide suunas. Audi samas otsib seiklusilikku ja edukat maailmainimest. Bemmist ei saa aru, kuhu tüürib. Disain on väga vastuoluline. Mulle on hakanud see Audi järjest rohkem meeldima, kuigi endiselt häirib väga tagatulede disain.
Ma ei tea kuidas hetkel, aga MB on mugavus, BWM on sõidurõõm ja Audi platseerub sinna kuhugi vahepeale.. Kui vaadata disaini siis väga palju läheb disain selles suunas just tulede osa, et sobituks nii EU-sse, kui USA turule. Kindlasti on Hiina suur sihtturg.. Tõsi on aga see, et meie, kes siin kommenteerime, seda autot ise osta ei suuda... Kolisin isegi vana sakslase pealt tutika jaapani toodangu peale, kuna rahakott ei soovinud sellist summat sakslase alla panna.. ehk 2a sama summa mis soetamismaksumus, selleks et hoida kõik originaalkonditsooonis. Kuigi sõita oli ülihea võrreldes jaapani toodanguga. Samas, kas ma tahan maksta naudingu eest nii palju.. See on igaühe enda tagumiku ja rahakoti valik.
Erinevalt sakslastest suudab Lexus teha luksusautosid, mis ka 10-aasta vanusena ... on töökorras! Kõik elektrilised lisavidinad toimivad laitmatult ja sisuliselt ainus, mis vaesemal omanikul tilga püksi võib ehmatada on kulumaterjaline õhkvedrustuse remondikulu.
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.
Nagu Toyotadel kombeks ...
KOMMENTAARID (31)