Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Kui uue SsandYong Rextoniga sai proovisõidul käidud eelmisel kevadel, siis nüüd on Eestisse jõudnud ka täiesti uus Rextoni väiksem vend Korando.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (SsangYong Korando ...
Tänases saates läheme Teslaga sõitma. Vaatame, mis emotsioone see auto roolis istudes tekitab ning kui palju siis temaga tegelikult sõita saab.
Vaata lisaks:
Tesla proovisõit, 1. osa
Tesla 17" ekraan ja ...
Suur rõõm oli näha et kasutajaliidesel on ka tumedat värvi teema sest eelmistest videotest jäi mulje nagu see valge ekraan on nagu prožektor salongis. Suur tänu Glenile kes on ikka ja jälle maininud elektriauto kulu ning hea on orienteeruda, et maanteesõidul võiks kulu olla seal 20kWh/100km. Nüüd võiks ka Laas siia kommentaariumisse kirjutada, kuidas temal seal tagaistmel tunne oli?
Kõik on muidu tore, aga korralikku roadtripi sellega teha ei saa kahjuks. See auto on liiga kallis, et osta teda ainult tööle-koju sõitmiseks. Võimalik,et tulevikus läheb see tehnoloogia odavamaks, aga hetkel eelistan pigem diislit või pistikuhübriidi. Roadtripi all ei mõtle ma mitte Tartusse sõitmist, vaid natuke pikemat distantsi, näiteks põhjamaad või Euroopa, kus päevaga sõidad 700-1000 km maha.
Lisaks veel ka seda,et huvitav oleks teada, kaua need lingid meie kliimas vastu peavad. Ka aknad sõidavad igal avamisel natuke alla, aga kui need tihendi külge kinni on jäätunud, ei pruugi ka see kaua toimida. Isegi kui endal on kodus soe garaaž, siis poes ja tööl peab ikka käima ja seal seisab see tõenäoliselt õues.
@Kristjan ka pikemate vahemaade peale on mõeldud. Superchargerid alles tulevad. Norra on esimene riik, mille saab läbi reisida ainult superchargerid kasutades. Tulemas on 120kw superchargerid, muidu 100kw.
Väga ei tasu muretseda, kuidas Tesla saab hakkama külmas, sest osad kliendid sõidavad nendega arktilises kliimas. Tesla ise ka testib korralikult enne.
Auto saad ju läbi nutiseadme eelsoojenema panna.Ja ilmselt "põhjamaa paketis"lingisoojendi/sulati olemas.
Kui ainult suudetak aku 2-3x kergemaks viia ja mahutavust 100kw-ni.....
Wigur: Tagapingil oli täitsa OK, olla, kuigi olen ka mugavamaid tagaistmeid tundnud. Nagu mainitud, liiga vaikne see auto just pole, samas ka mitte häirivalt valju. Samuti mina pidin ennast oma 180 cm pikkusega veidi lössi laskma, et mitte peaga laes olla. Aga see on kõigi kupeekujuliste sedaanide probleem. Ruumi on seal ikka rohkem kui Fiskeris :) Ja muidugi polnud tagapingil ka käetuge..
To Laas: On see siis esi- või tagaveoline?
Elektriautole jagavad kriitikad ikka need, kes pole ise asja omanud või kokkupuudet olnud. Sõidan ka elektri mõjul ja juhe seina panna kodus on palju lihtsam, kui tankla sõita, putkas maksta ja siis tankida.
Mäits: Tesla on ikka tagaveoline ja mootor asub taga. See on lihtsalt hea auto, millega tore puuduva mootori nalja teha ;) Esiveolisel Leafil on ju näiteks kapotialune paksult kola täis pakitud. Tesla sabaalusest saad hea pildi siit: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tesla_Motors_Model_S_base.JPG
Mulle elektriautod meeldivad, aga enne tuleks ära lahendada ikkagi aku maksumuse probleem. Nimelt ei tasu uskuda, mis teile räägitakse, 5 aastaga on mistahes elektriauto aku omadega ühelpool (läbisõit tunduvalt alla poole esialgsest) ja kas keegi on valmis ostma vana masina sisse uue tavaauto hinda maksvat akut. Seega 5 aastaga hunnik vanarauda. Lisaks tõstab see tunduvalt läbisõidu hinda, millega ka elektriauto juures kiideldakse. Ja aastatega vaevalt akud väga odavamaks lähevad, enne kui pole täiesti teine tehnoloogia leiutatud.
Pildikvaliteet ja heli on absoluutselt seitsmenda järgulised, arvestades, et need filmid on tehtud praktiliselt ilma rahata lihtsalt kuttide entusiasmist. See pole üldse teema, väga vaadatav on, ma ei nuriseks küll.
Mul on hoopis Glenile ettepanek, või kes iganes teil siin seda veebi adminnib. Mis oleks kui koondaks kõik seni tehtud elektriautode ülevaated ühe teema alla kokku, no näiteks e-Motors TV või ElektriMotors TV või midagi sellist. Umbes nagu on Bike Motors, xtra Motors, Hobi Motors jne. Nüüd huvitava Tesla valguses vaataks tagant järgi ka teised elektriauto ülevaated uuesti aga raske leida kui nad on kõik kuskil tavaautodega koos. Olukorras kus Glen juba ise kinnitab, et elektriauto on tulevik, siis miks mitte ka eraldi "osakond" neile pühendada. Üldse see vanemate videote leidmine võiks olla kopikas paremini organiseeritud, mis seal salata, olete ju tublid ja filme on juba ka päris "mitu" kogunenud.
Mulle elektriauto meeldib ja 3...4 aasta pärast ma kaalun seda tõsiselt ka omale osta kui praegune liising läbi, siis ilmselt ka juba akud paremad, rohkem tootjaid eri mudelitega valida jne. See ligi 400km autonoomsust hakkab juba üsna asjalik olema.
Tahaks ikka teada hinnast ka. Kui palju see ületoomine maksma läks jne. Ise enesest leti hinda vaadates ei ole tegu üldse kalli autoga( arvestades aasta kogukulu küttele ja liisinguhinnale), eriti kui saada veel 18 000€ Elmo toetust. Kui hoolduskulusid mitte arvestada, siis minu sõidu juures oleks odavam osta see Tesla S, kui näiteks uus diisel Avensis. See 60kWh mudel on ju 4-5 tuhat vaid Leaf Teknast kallim.
Seda "akna natuke allasõitmist" enne avamist kasutati juba E36 kupee BMWdel kindlasti, ehk siis ca 20 aastat tagasi. Toimivad siiani. Kindlasti kasutas seda lahendust juba varem keegi veel, aga kindlalt väitma hetkel ei hakka.
Hindadest - ei tasu unustada, et Teslamotorsi lehel on hinnad ilma maksudeta. Ja kriitilise piguga tuleks ka varustuse-nimekiri üle vaadata, alates talvepaketist, kiirlaadijast jnejne. Üldistades v6ib öelda, et konkreetne punane eksemplar koos km-ga oli ca 100 000 kandis ja tegu polnud P-mudeliga. Jooksvatest kuludest on hetkel vast kõige märkimisväärsem kasko - kui seda vaja/plaanis teha. Ja muidugi, liisingutega pole samuti liiga lihtne (veel) asju ajada, mis tähendab, et kasvõi ajutiselt tuleb kogu finantseering ise leida.
Mis video kvaliteeti puutub, siis tõepoolest - selleüle võib viriseda. Aga kuna meil oli valida, kas filmida see saade üles nii nagu ta sai tehtud ühel lauspilvisel lühikese talvepäeva pealelõunal või jätta see saade üldse tegemata, siis valisime esimese variandi. Järgmise päeva hommikul veeres see auto juba laeva ja siis poleks saanud enam midagi teha.
Kui uue SsandYong Rextoniga sai proovisõidul käidud eelmisel kevadel, siis nüüd on Eestisse jõudnud ka täiesti uus Rextoni väiksem vend Korando.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (SsangYong Korando ...
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
KOMMENTAARID (24)